با انتشار نامه های جعلی حفا ظت قوه قضاییه ؛
امروز انتشار دو نامه محرمانه جعلی منتسب به حفاظت اطلاعت قوه قضاییه در کانال تلگرامی آمد نیوز ،که جعلی بودن آن بر عمی ترین فرد جامعه نیز روشن است ،پرده ای دیگر از ناکامی های دشمنان نظام درتخریب روسای قوه ،مدیران ارشد کشور و دستگاهای حاکمیتی افکند.
کد خبر: ۵۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 07 October 2017

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران یکی ازمهمترین قوه های سه گانه جمهوری اسلامی ایران است که براساس قانون اساسی وظیفه رسیدگی های قضایی وحقوقی و برقراری عدالت بر عهده آن گذاشته شده است . قضاوت در پرونده های مهم ،رسیدگی به جرایم متعدد امنیتی ،اقتصادی و سیاسی ، تلاش برای برقراری عدالت وتکثر نهادهای نظارتی تحت امرآن ،باعث شده است که همواره این دستگاه در کانون توجهات داخلی وخارجی قرار گرفته ومهمتراز همه در مظان پاره ای از اتهامات وانتقادات نیز قرار گیرد.

به گزارش تابناک ایلام ،همه ما بعنوان عضوی ازجامعه ایران بدلیل قرار گرفتن در جامعه ای که ایران را تشکیل می دهد ازسویی بدلیل مواجهه با مسایل وکنش ها و واکنشهای متعدد اجتماعی و از سویی دیگر قرار گرفتن در زیر چتر قانونی که دستگاه قضایی مجری بخش اعظمی از آن محسوب می شود ،به انحاء وصور مختلف سروکارمان با این قوه و سازمانها ونهادهای تحت امر آن، از سازمان بازرسی گرفته تا شعب مختلف دادگاهها و دادستانی ها عام وخاص افتاده یا می افتد.

همه ما این را نیز می دانیم که دستگاه قضایی بدلایل متعددی که در ظرف این مطلب نمی گنجد ،در پاره ای از موارد از مبارزه با فساد گرفته تا برقراری عدالت مورد نظر نظام موفق عمل نکرده است ،برخی از قضات در راستای عدالت به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند ،برخوردها و اعمال نظرهای سلیقه ای در بسیاری از پرونده ها وجود دارد،برخی از قضات و مسئولین این دستگاه با سیاسی کاری ،رسیدگی به تعدادی از پرونده ها را از مسیر انصاف وعدالت خارج کرده اند .

انتقاداتی به نحوه اعمال قدرت در این دستگاه وجود دارد ،برخی از مسئولین شعب ومدیران ارشد و میانی این دستگاه عدالت گستر به گونه ای خود را بالاتر از قانون می بینند که گویی دستی بالاتر از دست آنان وجود ندارد و با کشیدن خطوط قرمز نامریی بر دور خود ،هرگونه انتقاد مشفقانه رابر نتابیده وخود را ازدایره انتقاد خارج می دانند.اما با وجود همه نقدها وضعف های گفته شده باید پذیرفت که نقش دستگاه قضایی در مواجهه با بسیاری از ناهنجاری ها اجتماعی ،برخورد با مجرمین و تلاش درراستای کاهش ناهنجاریهای اجتماعی وافزایش ضریب امنیت اجتماعی درجامعه، نقشی پررنگ وقابل قبول بوده وبخش اعظم جامعه دستگاه قضایی را تنها ملجاء مرجع مورد اعتماد برای تظلم خواهی می دانند.

حقیقتا صرفنظر از انتقادات پیش گفته شده که حذف آنها می تواند دستگاه قضایی را در راستای برقراری عدالت مورد انتظار انقلاب محقق سازد ، حرکت هدفمند در راستای تضعیف این دستگاه موثر و حساس ویا تخریب آن از مهمترین برنامه های سالیان اخیر دشمنان داخلی و خارجی ومعاندین جمهوری اسلامی بوده است . تضعیف روسای قوا ودرراس ان رییس قوه قضاییه ،مجتهد جامع الشرایطی که منصوب رهبر معظم انقلاب اسلامی وهجمه های برنامه ریزی شده برعلیه او ،از مهمترین برنامه ها وطرحهایی بوده که این سالها بصورت جدی در دستور کار اتاق فکر مخالفین ومعاندین قرار داشته است.

مدتهاست که کانال تلگرامی "آمد نیوز " که بررسی محتوا ومطالب آن میزان عناد ودشمنی گردانندگان آن با نظام جمهوری اسلامی ایران را به روشنی نمایش می دهد ،با طرح مسایل مختلفی سعی داشته همواره در مسیر تضعیف و تخریب ارکان نظام از مقام معظم رهبری گرفته تا روسای قوای سه گانه قلم فرسایی نمایند.

محتوای منتشره در این رسانه تلگرامی در تخریب وتضعیف ارگان نظام گوی رقابت را ازبسیاری از رسانه ها و بلندگوهای تبلیغاتی دشمن ربوده وبه صورت هدفمند ورنامه ریزی شده هر از چند گاهی با انتشار محتوی مجعول وطرح اتهامات بی اساس به ارکان نظام ،خصوصا نهادهای حاکمیتی که خاکریز نخست نظام در مواجهه با برنامه های نرم وسخت دشمنان محسوب می شوند ،سعی درتشویش اذهان عمومی ،مکدر نمودن احساسات پاک مردمی وترویج بی اعتمادی مردم به مسئولین ارشد نظام نموده است.

از ماهها پیش این کانال تلگرامی که وابستگی آن به سرویس های اطلاعاتی بیگانه کاملا محرز شده است ،با طرح موضوع اتهام جاسوسی دختر رییس قوه قضاییه برای سرویس اطلاعاتی انگلیس ،پروسه دیگری از طرح بی اعتماد سازی و ناامید نمودن مردم از مدیران ارشد کشوری را استارت زده اند.

با عمومیت یافتن این موضوع و انتشار آن در فضای رسانه ای وشبکه های اجتماعی کشور،از هفته پیش با موضعگیری مقامات مرتبط با این موضوع ،از وزارت اطلاعات گرفته تا قوه قضاییه با مجعول وهدفمند خواندن این خط تخریبی ،از اساس اتهامات وارده به فرزند رییس قوه قضاییه را تکذیب نمودند.

همزمان با رسانه ای شدن این موضوع وارایه مستنداتی از سوی دستگاههای مسئول وروشن شدن اهداف پشت پرده این کانال ،گردانندگان آمد نیوز درراستای حفظ ممبرها و برای اثبات این ادعای مضحک خود، حتی به جعل مدرک وسند روی آوردند ،غافل ازاینکه تعجیل در این سندسازی مجعول، باعث بیرون زدن دم خروس دروغها واتهامات فریبنده آنان شده است .

امروز انتشار دو نامه محرمانه جعلی منتسب به حفاظت اطلاعت قوه قضاییه در کانال تلگرامی آمد نیوز، که جعلی بودن آن بر عمی ترین فرد جامعه نیز روشن است ،پرده ای دیگر از ناکامی های دشمنان نظام درتخریب روسای قوه ،مدیران ارشد کشور و دستگاهای حاکمیتی افکند.

با بررسی نامه های منتشر شده توسط آمد نیوز ومحتوی این نامه ها می توان به راحتی به جعلی بودن این نامه ها پی برد :

1- در سربرگ تمامی نامه های حفاظت اطلاعات ،همراه با آرم قوه قضاییه عنوان " حفاظت اطلاعات " قوه قضاییه درج گردیده که این آرم در سمت راست نامه های اداری حفاظت قوه قضاییه قرار دارد که در سربرگ نامه های منتشره این مهم فراموش شده وجعلی بودن نامه را می رساند.

2-در نامه اول که تاریخ 24/6/95و نامه دوم که در تاریخ 24/6/95نگاشته شده است ،مدیرکل کاشف حفاظت اطلاعات قوه قضاییه فردی بنام " صداقت " نوشته شده است . که در صورت صحت این ادعا ،امضای هر دو نامه باید یکی باشد ،اما در هردو نامه اسم مدیرکل صداقت قید شده با دو امضای متفاوت!

3-هر دو نامه از یک اداره کل صادره شده است ،اما کد شماره نامه که بیانگر کد مکاتبات اداره کل می باشد در هر دونامه متفاوت است . نامه اول با کد م/2/74/7/12 و درنامه دوم از همان اداره کد 842/4ب/129 قید شده است .ساده ترین کارمند دبیرخانه یک اداره کوچک هم می تواند جعلی بودن شیوه شماره گذاری ونامه نویسی را به اثبات برساند.

4-آقای صداقت که بعنوان مدیرکل مرکز حفاظت قوه قضاییه نامه به امضا اوست ،از نیروهای بازنشسته حفاظت ارتش جمهوری اسلامی بود که به عنوان نیروی پروژه ای در حفاظت قوه قضاییه مشغول به کار شد .ولی هرگز این مسئولیت اعلامی در نامه های منتشره به ایشان واگذار نشده و از اساس این موضوع رد می شود.زیرا آخرین سمت وی ریاست یکی از ادرات داخلی حفا بوده است.

5-تمامی نامه های صادره با موضوع جاسوسی آن هم موضوعی با این درجه اهمیت ،در طبقه بندی " سری " یا خیلی محرمانه " قرار می گیرند که این موضوع مهم در نامه های جعل شده فراموش و تنها عنوان " محرمانه" در سربرگ قید شده است . این درحالیست اولا  این نامه ها به مهر "سری " یا " خیلی محرمانه" ممهور می شوند، دوما اینکه در متن نامه به" سری" بودن موضوع اشاره شده، اما خود نامه در طبقه بندی "محرمانه " قرار دارد . این موضوع کاملا ناشیانه مندرج گردیده که دم خروس جعلی بودن آن کاملا هویداست.

6-اگر به مهر نامه های ورودی به دبیرخانه هر دو نامه توجه شود ،عنوان هر دو نامه برای اداره کل اطلاعات وعملیات است، اما کد نامه ورودی هر دو نامه متفاوت است ،مهمتراینکه هر دو مهر کاملا با هم متفاوتند . در هیچ دبیرخانه ای حتی دارای اتوماسیون اداری ،شماره ثبت نامه ورودی و تاریخ آن (در مهر ورود به دبیرخانه) با دست یا مهر تاریخ دار ثبت می شود و در هیچ جایی سراغ نداریم که شماره وتاریخ  نامه وارده در مهر تایپ شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار