رییس شورای بسیج رسانه ایلام
رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: جشنواره امر به معروف و نهی از منکر ویژه رسانه‌های استان ایلام برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵ 21 June 2015

پژمان مهدوی‌فر گفت: سازمان بسیج رسانه استان ایلام برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بزرگ رسانه‌های استان ایلام برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: در این راستا برپایی جشنواره‌ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار بسیج رسانه استان ایلام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و قلم استان ایلام می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، یادداشت و مقاله در پاره زمانی ابتدای سال جاری یعنی یکم فروردین ماه سال 94 تا 31 تیر ماه سال جاری با مشخصات نام و نام خانوادگی، رسانه منتشر کننده اثر به همراه کد ملی به دبیرخانه این جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه ایلام مستقر در سپاه ناحیه ایلام ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: هر فرد می‌تواند تنها در یک بخش آثار خود را ارائه کند تا آثار مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفته و با برپایی جشنواره از نفرات برتر تجلیل به عمل شود.

مهدوی‌فر تصریح کرد: اهالی رسانه استان ایلام می‌توانند حداکثر تا 31 تیرماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: سعی شود خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌‌ای که در یک رسانه فعالیت می‌کنند آثار خود را در قالب یک پاکت از سوی آن رسانه و با هماهنگی بالاترین مسئول آن رسانه به دبیرخانه ارسال کنند تا آثار مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی، آثار نفرات برتر مشخص و در قالب برپایی جشنواره‌ای از اصحاب رسانه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار