شنیده ها حاکیست
شنیده ها حاکیست علیرغم مطرح شدن چند گزینه برای تصدی معاونت امور عمرانی استانداری ایلام ، عبدالله بهادری از بالاترین شانس برای برعهده گرفتن معاونت امور عمرانی استانداری برخورداراست .
کد خبر: ۵۰۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 08 October 2017
با تغییر استاندار ایلام و تا حدودی فروکش کردن تب وتاب های سیاسی و اجتماعی ناشی از این تغییر مدیریتی ،درحال حاضر، عمده گمانه زنی ها ، تحلیل وتفسیرهای مجازی وحقیقی حول محور تغییر معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اداری استان متمرکز شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام ،هرچند استاندار جدید ایلام در اولین نشست شورای اداری  با طرح این موضوع که " مدیران به شایعات توجه نکنند و به قوت به کار خودشان ادامه دهند"تا حدودی باعث قوت قلب برخی از مدیران برای ماندن در مسندشان شد . اما موضع گیری های گاه و بیگاه و جدیت استاندار ایلام در تغییر مدیران ضعیف وناکارآمد، کماکان بر آینده کاری این مدیران سایه افکنده است.
 
هرچند با توجه در پیش بودن اربعین حسینی، صحبت کردن درخصوص جابجایی مدیران دستگاه های اداری را باید به بعد از این کنگره عظیم کشوری موکول کرد ،اما یکی از معاونت های حساس استانداری که نقش مهمی در عمران و توسعه استان داراست ،را باید از این قاعده مستثنی دانست.
 
مهندس شاپور پولادی معاون پیشین امور عمرانی استانداری ایلام ،قبل از جدی شدن تغییر استاندار ،به دلیل مشکلات شخصی از مقام خود استعفا داد . با روی کارآمدن استاندار جدید ،این معاونت با سرپرستی مدیرکل راه وشهرسازی استان اداره می شود.
 
برخی گمان می کنند سپردن این پست حساس به سرپرستی که سابقه اصولگرایی داشته واز طرفی غیر بومی استان است ،به معنای عزم استاندار جدید برای بکارگیری نیروهای غیرایلامی بر سریر مدیریتی است ، اما واقعا اینگونه نیست زیرا همزمان با طرح چنین مسائلی پرونده برخی از مدیران توانمند و متخصص ایلامی برای تصدی این پست حساس روی میز استاندار جدید قرار دارد.
 
شنیده ها حاکیست علیرغم مطرح شدن چند گزینه برای تصدی معاونت امور عمرانی استانداری ایلام ،اما عبدالله بهادری از بالاترین شانس برای برعهده گرفتن معاونت امور عمرانی استانداری برخورداراست.
 
رزومه چشمگیر و سوابق تخصصی مهندس عبدالله بهادری بر مسند هایی نظیر شهرداری ایلام ،مدیرکل راه وشهرسازی استانهای ایلام وکرمانشاه و اینک نیز حضور در یکی از ادارت کل تخصصی وزارت راه وشهرسازی ،از این مهندس ایلامی فردی باتجربه و متبحر ساخته است که در صورت تصدی معاونت عمرانی استانداری ایلام ،بی شک درکوتاه مدت آثار چشمگیر این انتصاب عیان خواهد شد.
 
به هرترتیب، تمامی شرایط از سوابق مدیریتی وتخصصی بهادری گرفته تا نظر مثبت افراد تاثیر گذار در تعیین مدیران استان ،برای  واگذاری این پست به عبدالله بهادری مهیاست . حال باید منتظر بود ودید که تصمیم گیران درنهایت چگونه عمل خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار