قاریان برتر ایلامی با برپایی مسابقه‌ای شناخته شدند.
کد خبر: ۵۰۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 08 October 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ نتایج سیزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت ، مفاهیم قرآن مجید همکاران و خانواده‌های آنان در ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اعلام شد.

در این مسابقات 75 نفر از همکاران و خانواده‌های آنان شرکت کردند که به استناد رای هیات داوران نتایج این مسابقات مشخص شد، در رشته حفظ، کرم‌الله رشیدپور نفر برتر، در رشته قرائت (سطح یک)، خلیل زیدی مقام اول و سیدفتح الله فاطمی و سیدعلی موسوی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم عزت‌الله رضایی عنوان نخست و خلیل جفائیان و اصغر داراب‌پور عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند، در اذان همکاران استانی، محمدرضا علی مرادی عنوان نخست و حشمت‌الله شنبه‌ای و نادر دارابپور عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش حفظ خواهران ( فرزندان همکاران)  انیس صانعی مقام اول و در بخش همکاران خانم لیلا نظری عنوان اول و زهرا صائب نیز عنوان دوم را بدست آورد، در بخش قرائت قرآن مجید همین مقطع فریبا فرجی و فاطمه رضایی و زهرا رضایی و حسنا رشیدپور مشترکا مقام اول  را کسب کردند.

در بخش مفاهیم نیز فرزانه ارسن عنوان نخست و لیلا خانزادی و شهلا داراب‌پور عنوان‌های دوم و سوم را بدست آوردند، در بخش آزمون سطح دو نیز فاطمه رشیدی ، عنوان نخست و سحر صانعی و پریسا صانعی عنوان های دوم و سوم را دارا شدند، در همین رشته و سطح سه فاطمه فرج الهی نیر عنوان نخست را از آن خود کرد.

در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد لوح تقدیر و هدایا نفرات برگزیده به قاریان اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار