دبیر هیات تکواندو استان ایلام گفت: تکواندوکاران دختر ایلامی در پنجمین هفته لیگ نونهالان دختر در بخش انفرادی و در رشته کیوروگی در محل خانه تکواندو ورزشکاران ایلام به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند.
کد خبر: ۵۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید سعداله نبوی نژاد  اظهار کرد: این مسابقات با حضور شهرستان های ایلام، ایوان، سیروان، مهران و چرداول و با سیستم های جدید هوگو الکترونیکی در بخش دختران برگزار شد.
 
وی افزود: در این مسابقات خانم ها شهناز شریفی داور ایلامی به عنوان بهترین داور و مهناز جعفری به عنوان بهترین مربی از ایلام، آمنه اکبری برترین سرپرست و زینب تروند بهترین بازیکن از شهرستان مهران و آتنا غیاثی نیز به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شدند.
 
دبیر هیات تکواندو ایلام گفت: در این مسابقات 9 ورزشکار نونهال ایلامی پریا لطیفی در وزن 59+ ، نازنین شاطری در وزن 29- ، پارمیدا کاکایی در وزن 33- ، یلدا سبزی در وزن 37- ، حسنا فاضلی در وزن 41- ، آتنا غیاثی 44- ، سارا بندش در وزن 47- ، رعنا عبدالخانی در وزن 51- ، نازنین ابراهیمی در وزن 55- از ایلام و فاطمه برالک در وزن 59- از شهرستان سیروان مدال طلای این مسابقات را کسب کردند.
 
نبوی نژاد یادآور شد: ورزشکاران مهرانی نیز با کسب یک مدال نقره مقام سوم این مسابقات را کسب کردند و در پایان از نفرات اول تا سوم اوزان مختلف با اهدای لوح و مدال تجلیل به عمل آمد./م
ایرنا
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار