رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: آرمینا صادقیان در رده سنی نوجوانان و پوریا نوروزیان در رده سنی بزرگسالان عضو ثابت تیم ملی کشور شدند.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 09 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کبری غیاثی اظهار کرد: آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنگینک جهانی بار دیگر با عضویت ثابت در تیم ملی خود را برای مسابقات آسیایی جاکارتا و ژاپن آماده می کند.

وی افزود: این ورزشکار مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
 
غیاثی یادآور شد: مهمترین مدال این ورزشکار شایسته نشان برنز مسابقات جهانی در کشور آلمان است و مهرماه امسال نیز در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی در رقابتی تنگاتنگ با حریفان ملی و فینالیست های کشور موفق به کسب مدال طلا شد.
 
وی با بیان اینکه صادقیان صاحب بالاترین رکورد در تمام رده های سنی شده است، گفت: این مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد و در پایان با انتخاب نهایی، این ورزشکار خود را برای مسابقات کشورهای ژاپن و جاکارتا و کسب سهمیه المپیک آماده می کند.
 
غیاثی گفت: همچنین دیگر نماینده استان ایلام پوریا نوروزیان در مرحله اول رقابت های تیراندازی انتخابی تیم ملی رشته تفنگ به میزبانی تهران نیز با کسب مدال نقره و راهیابی به فینال در رشته تفنگ مجددا به تیم ملی دعوت و خود را برای اعزام به مسابقات جاکارتا آماده می کند.
 
وی تاکید کرد: پوریا نوروزیان نیز کارنامه درخشانی در پرونده ملی خود دارد که بالاترین آن تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
 
به گفته غیاثی مسابقات مرحله اول رقابت های تیراندازی انتخابی تیم ملی رشته تفنگ با حضور 103 ورزشکار در 2 بخش آقایان و خانم ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی تیراندازی 80 خطی تهران برگزار شد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار