سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه را نماد و نمایش باشکوهی از اعتقاد راسخ ملت بزرگ ایران به فرهنگ استکبار ستیزی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۰۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به عنوان پدیده ای منحصر به فرد در جهان امروز حاوی پیام های بسیار مهم و تأثیرگذاری بوده که مبارزه با استکبار از جمله آنها محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: فرهنگ ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه از اصول و اعتقادات عمیق نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران بوده که در طول 38 سال گذشته همواره سرلوحه کار و توجه مردم قرار داشته و جهانیان همه ساله شاهد تجلی این اعتقاد در راهپیمایی ها و مناسبت های ملی هستند.
 
چراغی پور با اشاره به اینکه 13 آبان ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده تاکید کرد: این روز تاریخی و سرنوشت ساز یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذاری در روند رو به رشد نهضت انقلاب اسلامی ایران و به ثمر نشستن این قیام الهی است.
 
وی اظهار کرد: بر این اساس و بنا به اهمیت انکار ناپذیر روز 13 آبان باید راهپیمایی این روز تاریخی باشکوه برگزار شده و به معنای واقعی تجلی فریاد و انزجار مردم ایران از نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار باشد.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به سخنان اهانت آمیز رییس جمهور آمریکا و اقدامات مذبوحانه این دولت بر ضد ایران اسلامی گفت: راهپیمایی امسال 13 آبان باید متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.
 
وی از رسانه های گروهی خواست تا در زمینه اطلاع رسانی و فراهم آوردن زمینه لازم جهت حضور باشکوه و آگاهانه ملت به ویژه نسل جوان در راهپیمایی 13 آبان تلاش های گسترده و تاثیرگذاری انجام دهند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار