به بهانه انتصاب معاون عمرانی استاندار ایلام
انتظار ما از همه فعالین ودغدغه مندان استان این است که با توجه به تجربیات ارزنده و پیشنیه مهندس بهادری در مناصب شهرداری و مدیرکلی راه وشهرسازی استان ایلام و مدیرکلی راه وشهرسازی استان کرمانشاه و نهایتا مدیرکلی یکی از ادارات کل فنی وتخصصی وزارت راه وشهرسازی ،عینک های تعصب قومی و سیاسی خود را بردارند
کد خبر: ۵۰۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 09 October 2017

تابناک ایلام علی اصغراسدی::پس از آنکه تغییرات در راس هرم مدیریت اجرایی استان به واقعیت پیوست ،با استعفای  شاپور پولادی از معاونت امور عمرانی استانداری ،اولین فاز تغییرات مدیریتی در سطح مدیران ارشد استان ومعاونین استاندار نیز استارت زده شد وبا استعفای دومین معاون استاندار در روز جاری، پروسه تغییرات، روند تکاملی خود را طی می کند.

اگر چه بدنبال این تغییرات، بنا به یک عادت مرسوم رسانه ای ،این روزها بازار گمانه زنی ها و شنیده ها در خصوص تعیین گزینه های جدید به جای معاونین مستعفی، حسابی داغ شده است . اما درنهایت این استاندار جدید ایلام است که با همراهی و رایزنی با نمایندگان استان ،تکمیل کننده پروسه تغییرات و ختم دهنده بازار گمانه زنی وشایعات خواهد بود.

هرچند تابناک ایلام روز گذشته به عنوان اولین رسانه استان ، با استناد به اطلاعات دریافتی از یک منبع موثق از رسیدن سکان معاونت امور عمرانی استانداری به مهندس باتجربه ایلامی " عبدالله بهادری "خبر داد . ولی کماکان برخی از رسانه های استان برای اینکه از قافله ایجاد موجهای خبری و رسانه ای جانمانند ،هراز چند ساعتی خبری از معرفی گزینه های متنوعی برای احراز این پست حساس را منتشر می کنند.

اما با این وجود ،صرفنظر از نیات پشت پرده این کانال ها و سایت های مجازی ،واقعیت امر این است که "مهندس عبدالله بهادری" انتخاب قطعی استاندار ایلام و مورد تایید مجمع نمایندگان استان برای معاونت امور عمرانی استانداری بوده وپرونده ایشان در حال سپری نمودن پروسه قانونی نقل وانتقال و صدور حکم است واحتمالا تا ساعاتی دیگر این موضوع نهایی شود.

از سویی دیگر ماجرا ،دراین فاصله برخی از فعالین شبکه های اجتماعی که عمدتا از فعالین متعصب سیاسی محسوب می شوند، بیکار ننشسته و با نگاه سیاسی صرف به انتصابات اخیر وعدم تفکیک مناصب فنی وسیاسی از همدیگر ،سعی بر تحت شعاع قرار گرفتن این انتصاب نموده اند.این درحالیست نگاه سیاسی به برخی از مناصب مدیریتی نظیر معاونت عمرانی استانداری محلی از اعراب نداشته و ملحوظ داشتن نگاههای سیاسی و باندی به جایگاههای فنی وتخصصی ،سمی مهلک برای توسعه و عمران استان محسوب می شود.

دراین بین، برخی نیز طبق یک عادت بد یا غیر اخلاقی تمام ، از هرگونه تلاشی برای تضعیف وتخریب این نخبه با تجربه ،اهل فن واخلاقمدار ایلامی فروگذر نکرده اند . عادت نامرسوم و بداخلاقی هایی که در طول چند ساله اخیر همچون بختکی به جان نخبگان ایلامی افتاده و چپ و راست هم نمی شناسد.

سوای از تعصبات استانی باید به عرض برسانم؛ تا ساعت نگارش این مطلب، بسیاری از استانداران ونمایندگان استانهای مطلع از میزان توانمندی های فنی وتخصصی ومدیریتی این نخبه ایلامی ،برای جذب ایشان در معاونت عمرانی استان هایشان به رقابت پرداخته اند ودرنهایت این عبدالله بهادری بود که خدمت به مردم استانش را به هرپست ومقام و درخواستهای مشابه از دیگر استان ها ترجیح داده وبه درخواست استاندارایلام ونماینده استان درمجلس شورای اسلامی لبیک گفت.

شاهد این ادعای ما نیز درخواست مجمع نمایندگان استان مازندران برای حضور عبدالله بهادری در پست معاونت عمرانی این استان بود که علیرغم اتمام مراحل صدور حکم ایشان دراین جایگاه ،در آخرین ساعات اداری روز جاری، خدمت به هم استانهای خود را در اولویت قرار داد.حال این ما هستیم که باید قدر داشته های ارزشمند خود را دانسته وآگاهانه یا نا آگاهانه در مسیر تضعیف وحذف نخبگان ایلامی قرار نگیریم.

انتظار ما از همه فعالین ودغدغه مندان استان این است که با توجه به تجربیات ارزنده و پیشنیه مهندس بهادری در مناصب شهرداری و مدیرکلی راه وشهرسازی استان ایلام و مدیرکلی راه وشهرسازی استان کرمانشاه و نهایتا مدیرکلی یکی از ادارات کل فنی وتخصصی وزارت راه وشهرسازی ،عینک های تعصب قومی و سیاسی خود را بردارند . باید به این باور جمعی برسیم که صرف نظر از نگاه های سیاسی وطایفه ای ، قطعا این مهندس با تجربه ایلامی می تواند در جایگاه معاونت عمرانی استانداری ایلام، منشاء خدمت بیشتر و ارزنده تر به هم استانی هایمان بشود .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار