امروز تعداد زیادی از مالباختگان موسسات مالی واعتباری منحل شده آرمان والبرز ایرانیان در مقابل شعب بانک تجارت شهر ایلام تجمع و سپرده هایشان را از این بانک مطالبه نمودند.
کد خبر: ۵۰۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 10 October 2017
امروز تعداد زیادی از مالباختگان موسسات مالی واعتباری منحل شده آرمان والبرز ایرانیان در مقابل شعب بانک تجارت شهر ایلام تجمع و سپرده هایشان را از این بانک مطالبه نمودند.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛تجمع کنندگان تنها براساس انتشار خبری غیررسمی مبنی براینکه بانک تجارت پرداخت سپرده های مشتریان البرزایرانیان و آرمان را تقبل نموده است ،در مقابل این شعب تجمع و خواستار وصول سپرده هایشان شدند.
 
گویا موضوع از این قرار است که بدنبال طرح مشکلات این موسسات در بانک مرکزی جمهوری اسلامی وپیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات منحل شده ، مقرر می شود که موسسه اعتباری ملل و بانک تجارت مدیریت بررسی منابع و دارایی و بدهی های این موسسات در برعهده گیرند.
 
این موضوع باعث شده است در طول چند ماهه اخیر هر از چند گاهی اخبار وشایعات متعددی در خصوص پرداخت سپرده های این موسسات منحله توسط بانکهای تعیین شده در سطح رسانه ها وشبکه های اجتماعی منتشر می شود. در روزهای گذشته نیز انتشار خبری به این مضمون در فضای مجازی باعث کشاندن سپرده گذاران موسسه آرمان (البرز ایرانیان ) در مقابل بانک تجارت شده است.
 
بنابراین بهتر است مسئولین بانک مرکزی هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف سپرده های بلوکه شده مردم مبادرت نمایند . این عزیزان یا از دادن وعده وعیدهای بدون پشتوانه خودداری یا اینکه پای حرفهایی که چند ماه گذشته در زمینه پرداخت سپرده های این موسسات توسط بانکهای تعیین شده بمانند وبیش از این مردم را سرکار نگذارند.
 
 شایان ذکر است به دنبال اعلام غیر قانونی بودن موسسه مالی واعتباری آرمان (البرز ایرانیان) بیش از صدها میلیارد تومان از دارایی های سپرده گذاران ایلامی بلوکه شده و پس از ماهها ،تاکنون تلاشها برای تعیین تکلیف سپرده ها به نتیجه نرسیده است .

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
مسولیین محرومیت نچشیده اند
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
بعضی مسئولین هم خودشون هم خانواده هاشون عضو هیئت مدیره این موسسات اند که مال و اندوخته مردم رو به تاراج برده اند استاندار سابق ایلام و فرزندانش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار