استاندار ایلام ،در نشست اقتصاد مقاومتی به خوبی به نقش رسانه ها اهتمام ورزید و موضوع طرح شکایت قضایی از رسانه هارا امری مذموم تلقی و مدیران دستگاههای اجرایی را از این عمل برحذر داشت . موضوعی که قطعا به افزایش انگیزه خبرنگاران ومدیران رسانه های مجازی ومکتوب استان در تعامل با مدیران و پرداختن به رسالت واقعی اشان منجر خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 10 October 2017
تابناک ایلام ::استان ایلام از رسانه های پویا و فعالی برخوردار است ،این ظرفیت بزرگ همواره در کنار مدیران دستگاههای اجرایی استان در قاموس مشاورانی امین ظاهر شده ویاریگر مدیران در راستای انجام امورات محوله وخدمت بهتر به مردم بوده اند.
 
نقش بی بدیل رسانه ها خصوصا رسانه های دیجیتال در افزایش امید و رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی و یک پله بالا تر حکومت ،برکسی پوشیده نیست . اگر چه بسیاری از مدیران سازمانها ودستگاههای اجرایی با پی بردن به این نقش ،از این ظرفیت بی بدیل در کنار مدیریت به خوبی منتفع شده اند ،اما در این بین ،برخی از آنان نیز انتقادات اصحاب رسانه را بر نتابیده وبا تشکیل  پرونده های قضایی ،پای خبرنگاران ومدیران رسانه هارا در راهروهای دادگاهها باز نموده اند.
 
هرچند بازخواست های قضایی و برخوردهای قهری هم کمترین خللی در عزم رسانه های معتقد وپایبند به رسالت خویش ایجاد نمی کند ،اما وجود رسانه پویا و سرزنده بعنوان یک اهرم نظارتی، ترمز مدیران سوء استفاده گر را نیز کشیده واین امر منشاء کمکهای بی بدیلی به سلامت اداری کشور شده است.
 
امروز استاندار ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی به خوبی به نقش رسانه ها اهتمام ورزید و موضوع طرح شکایت قضایی از رسانه هارا امری مذموم تلقی و مدیران دستگاههای اجرایی را از این عمل برحذر داشت . موضوعی که قطعا به افزایش انگیزه خبرنگاران ومدیران رسانه های مجازی ومکتوب استان در تعامل با مدیران و پرداختن به رسالت واقعی اشان منجر خواهد شد.
 
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با حمایت عملی از رسانه ها وتشریح نقش آنها در پیشگیری از قرار گرفتن مدیران در مسیرهایی غیر از وظایف قانونی اشان ،آنان را به همکاری بیشتر با اصحاب رسانه استان دعوت کرد.

استاندار ایلام گفت : مدیران حق ندارند از رسانه ها شکایت کنند و باید شکایت های قبلی از اصحاب رسانه را پس بگیرند

وی ادامه داد : رسانه ها موجب می شوند بیشتر حواسمان جمع باشد. البته رسانه ها هم در بیان دیدگاههای خود باید جانب انصاف را رعایت کنند.
 
به هرحال سخنان بسیار ارزشمند استاندار ایلام در تعامل با اصحاب رسانه و عدم شکایت مدیران از رسانه ها نقطه عطفی برای آغاز یک تعامل دو سویه خوب بین رسانه هاو نماینده عالی دولت دراستان خواهد شد.تعاملی که بیش از پیش،مسیرهای رشد وتوسعه همه جانبه استان را از طریق همکاری رسانه ها در شناسایی چالش ها و تحلیل وبررسی مسایل ومشکلات جدی استان هموار تر خواهد کرد.
 
 البته رسانه های استان هم لازم است با اهتمام به رسالت خود ،تنها به توسعه استان اندیشیده ورسالت ووظیفه خود را فدای باند بازی های سیاسی و نگاههای قومی ننموده ودر بیان انتقادات جانب انصاف را رعایت نمایند . این نکته نبایستی فراموش شود که به هر انتقاد سازنده ای ،راهکاری منطقی نیز پیوست شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار