فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ترین مفاهیم معارف الهی است و این فرهنگ باید در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۵۰۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 12 October 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری صبح امروز در مراسم کوهپیمایی کارکنان پلیس ایلام که در آخرین روز از هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با هفتمین روز از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی روز کارکنان انتظامی استان ایلام در برنامه کوهپیمایی شرکت کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این کوهپیمایی که در مسیر ۳ کیلومتری پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام تا تپه نورالشهداء محل دفن شهید گمنام و سرافراز جنگ تحمیلی  و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد کارکنان انتظامی استان در فضایی معنوی به سلامت جان و روح پرداختند.

یاری تصریح کرد:  شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ترین مفاهیم معارف الهی است و این فرهنگ باید در جامعه تقویت شود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی که خود ثمره ایثار و شهادت است ، موجب تغییر و تحول در تمامی سطوح جامعه شد و آن را به تمام دنیا صادر کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به نقش پر رنگ این فرهنگ در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبی و ایثارگری نبود، نه انقلاب به پیروزی می رسید و نه نظام اسلامی دوام می‌یافت.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در نظام اسلامی از صلابت، اقتدار و عزت برخوردار است و شاخصه اصلی آن پیروی از امر ولایت، رافت و مهربانی با قشر های مختلف مردم و برخورد جدی با هنجارشکنان است.
 
یاری گفت:مأموریت مهم پیش روی ما در آینده نزدیک ، تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) است که امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی در مسیر تسهیل سفر زائران اباعبدالله الحسین (ع) به عتبات عالیات باشیم.

گفتنی است ، قرائت زیارت عاشورا، مداحی،صرف صبحانه و قرعه کشی از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار