رئیس اداره پست دهلران گفت: 193 هزار و 895 مرسوله پستی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه توسط دفاتر این سازمان در شهرستان جابجا شده است.
کد خبر: ۵۰۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 15 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛محمدعلی اسدی اظهار کرد: با وجود توسعه روزافزون وسایل ارتباطی اما همچنان خدمات پستی به مردم به قوت خود باقی است و تعدادی زیادی از افراد جامعه از خدمات شرکت پست بهره می گیرند.
 
وی افزد: طی 6 ماه نخست سال جاری 193 هزار و 895 فقره مرسوله در قالب پیشتاز، سفارشی، ویژه و عادی و کالا و خدمات در این شهرستان جابجا شده است.
 
رئیس اداره پست دهلران یاداور شد: توزیع81 هزار و 756 فقره مرسولات و تغییر در زمان ارسال مرسولات از عصر به صبح برای سرعت بخشی در ارسال و دریافت کلیه مرسولات
صادره و وارده از مهمترین خدمات پست شهرستان به مردم بوده است.
 
اسدی یکی از برنامه های شرکت پست را انجام پروژه های ملی کلان از قبیل همسان سازی کدپستی برشمرد که گام بلندی در ایجاد طرح اقتصاد مقاومتی ایفا می کند که در این راستا 14 هزار مکان مسکونی و تجاری تاکنون در شهرستان دهلران کدگذاری شده است.
 
وی همچنین از ثبت نام یک هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی در 6 ماه نخست سال 96 در دهلران خبرداد و اضافه کرد: توزیع ابلاغیه های بانکی و تامین اجتماعی و اجراییه های ثبت اسناد بالغ بر 10 هزار اوراق، توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه بالغ بر 72 هزار برگ، توزیع کارت مرزنشینان به تعداد 9 هزار و 875 فقره از دیگر خدمات به شهروندان دهلرانی در مدت یاد شده بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار