مدیر صندوق بازنشستگی ایلام از بازنشستگان استان خواست برای دریافت وام ضروری از طریق سامانه کشوری در دفاتر مجاز اینترنتی ثبت نام کنند.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 15 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ امیر الماسی اظهار کرد: ثبت نام وام 40 میلیون ریالی بازنشستگان کشوری با فعال شدن لینک آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از ابتدای هفته جاری شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: میزان این تسهیلات ارزان قیمت یک هزار و 200 میلیارد ریال است که بازنشستگان کشوری از 22 مهرماه جاری تا 22 آبان ماه در سامانه برای دریافت آن ثبت نام کنند.
 
وی افزود: وام ضروری بازنشستگان کشوری با کارمزد سالانه چهار درصد و به مبلغ 40 میلیون ریال در 12 مرحله از سوی بانک صادرات به 300 هزار بازنشسته کشوری پرداخت می شود.
الماسی گفت: بازپرداخت این تسهیلات 36 ماهه بوده و ماهانه 120 هزار تومان از مستمری وام گیرندگان کسر می شود.
 
وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با ورود به سایت صندوق و لینک ثبت نام وام ضروری، شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.
 
وی افزود: در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر از 300 هزار نفر باشد، ارایه وام در قالب قرعه کشی انجام می شود.
 
مدیر صندوق بازنشستگی ایلام گفت: سال گذشته 2 هزار و 231 فقره تسهیلات ارزان قیمت 30 میلیون ریالی به بازنشستگان این استان پرداخت شده است.
 
الماسی افزود: مجموع پرداخت این تسهیلات 66 میلیارد و 930 میلیون ریال بوده که امیدواریم بازنشستگان با ثبت نام به موقع امسال نیز بتوانند از این تسیهلات ارزان قیمت بهره مند شوند./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار