مدیر تربیت بدنی دانشکاه آزاد ایلام گفت: 15 رشته ورزشی در دانشگاه آزاد ایلام فعال است .
کد خبر: ۵۱۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 17 October 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا یوسفی اظهار داشت: ورزش دانشگاه با هدف ایجاد تحرک در بین دانشجویان و اساتید براساس تقویم ورزشی سازمان فعالیت ورزشی را در دانشگاه آزاد انجام و  مسابقات و فعالیت مشترک با استان‌ها و دانشگاه‌های دیگر اجرا می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه متولی برگزاری، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در سطح استان و در کشور سازمان مرکزی دانشگاه است، گفت:
در حوزه ورزش همگانی فعالیت‌های مختلفی در طول سال با همکاری هیات انجمن های ورزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های مختلف ورزشی در دانشگاه  برگزار می‌شود از جمله در هفته تربیت بدنی با برگزاری غرفه ورزشی و ارائه اطلاعات ورزشی برای دانشجویان سبب ایجاد انگیزه و فعالیت ورزشی در بین دانشجویان می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشکاه آزاد ایلام افزود: 15 رشته ورزشی فعال در دانشگاه آزاد وجود دارد و ورزشکاران دانشجو این دانشگاه همواره در مسابقات سراسری حضور دارند.

وی ادامه داد: کاراته و ووشو از جمله رشته‌های ورزشی دانشگاه آزاد است که همواره مدال‌های درخشانی را برای دانشگاه به ارمغان آورده‌اند و در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

یوسفی در خصوص مربیان این دانشگاه گفت: از مربیان صاحب سبک و موفق از لحاظ علمی  برای آموزش دانشجویان استفاده می‌شود تا شاهد رشد و درخشش ورزشکاران دانشجو وایجاد انگیزه و نشاط دربین دانشجویان دانشگاه باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار