پایان تلخ در یک قدمی فینال؛
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو ودر مجموع دو دیدار با شکست شش بر دو شاگردان برانکو وحذف این تیم به پایان رسید.
کد خبر: ۵۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 17 October 2017
 تیم فوتبال پرسپولیس در  دیدار برگشت  از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو ودر مجموع دو دیدار  با شکست شش بر دو شاگردان برانکو به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو، که در دیدار رفت خود با 4 گل مغلوب نماینده عربستان شدند در این دیدار سه بازیکن تاثیرگذارخود، طارمی، احمدزاده و ماهینی را دراختیار ندارند.
 
برانکو دراین دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور  را در این دیدار به میدان فرستاد.
 
نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود و دوتیم به دنبال موقعیت سازی بر روی دروازه ها بودند.تا دقیقه 16 منشا با پاس وحید امیری اولین گل بازی را به ثمر رساند. دقیقه 23 ارسال بازیکن پرسپولیس توسط مدافعان دور شد. دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یادو خاطره کاپیتان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند. دقیقه 28 داور عمانی به اشتباه خطای بیرون محوطه جریمه را برای  الهلال پنالتی اعلام کرد و این ضربه توسط خاربین وارد دروازه بیرانوند شد.دقیقه34 ضربه زمینی ربیع خواه ازکنار دروازه الهلال به بیرون رفت.دقیقه 38 ضربه نیکولاس از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه42 ضربه سر امیری در اختیار معیوف قرار گرفت. دقیقه44 پاس رو به جلو امیری به علیپور نرسید و در اختیار مدافع حریف قرار گرفت  تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 47 شوت ادواردو ز بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه  50 ضربه علیپور درزاویه ای بسته از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت. دقیقه 51 ضربه ادواردو در محوطه جریمه با تکل محرمی دور شد. دقیقه 61 ضربه زمینی ومحکم منشا وارد دروازه الهلال شد. دقیقه 67 ضربات متعدد و خطرناک پرسپولیسی ها یکی پس از دیگری دفع شد. دقیقه 75 پاس کامیابی نیا توسط مدافع حریف به کرنر فرستاده شد. دقیقه 76 ضربه خاربین وارد دروازه پرسپولیس شد تا باردیگر بازی به تساوی برسد. دقیقه 84 ضربه ادواردو به تیر دروازه بیرانوند برخورد کرد.دقیقه 85 ضربه آزاد منشا از بالای دروازه معیوف به بیرون رفت. دقیقه 89 ضربه خاربین در دستان بیرانوند جای گرفت. تا بازی در پایان با حذف تیم شایسته پرسپولیس به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار