فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: تشکیل کمیته فرهنگی به منظور حفظ و نگهداری آثار و وصایای شهداء و خاطرات رزمندگان ژاندارمری پاسگاه‌های مرزی مهران و دهلران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از فعالیت‌های مهم نیروی انتظامی به شمار می‌رود چرا که ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
کد خبر: ۵۱۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 18 October 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری با بیان اینکه 20 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی کلانتری‌های سطح استان هزینه شده است، گفت: منبع نوسازی کلانتری و پاسگاه‌های استان از اعتبارات استانی و مشارکت‌های مردمی است.

وی ادامه داد: افزایش دانش مهارت کارکنان کلانتری بر اساس بازبینی و بازنگری مجدد انجام شده است.

یاری اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل قابل توجه در استان ایلام است، خودکشی، حمل مواد مخدر، سرقت، حمل سلاح غیر مجاز در گذشته از مسائل آسیب‌زا در حاشیه شهر وجود داشت که با افزایش پاسگاه‌ها و ارتقاء پاسگاه به نیروی انتظامی سعی در کنترل این آسیب‌ها وجود دارد.

فرماندهی انتظانی استان ایلام با بیان اینکه در صدور گذرنامه 9 هزار و 700 جلد گذر نامه صادر شده است گفت: در صدور گذرنامه 36 درصد افزایش رشد را نسبت به سال قبل شاهد هستیم.

وی افزود: در ابتدای سال جاری یک میلیون و 47 هزار نفر زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند که نشان از اقتدار نیروی انتظامی درتامین امنیت زائرین دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار