روابط عمومی دانشگاه ایلام در واکنش به این مطلب، جوابیه ای به این رسانه ارسال وبراساس قانون مطبوعات خواستار انتشار آن شده است . این رسانه نیز با استناد به قانون مطبوعات و در راستای شفاف سازی ،مبادرت به انتشار این جوابیه می نماید.
کد خبر: ۵۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 18 October 2017
تابناک ایلام در تاریخ 28شهریور ماه سالجار در مطلبی تحت عنوان "دانشگاه ایلام روند واگذاری مناقصه سلف سرویس را شفاف کند"به موضوع واگذاری مناقصات این دانشگاه پرداخت .
 
به گزارش تابناک ایلام ،روابط عمومی دانشگاه ایلام در واکنش به این مطلب، جوابیه ای به این رسانه ارسال وبراساس قانون مطبوعات خواستار انتشار آن شده است . این رسانه نیز  با استناد به قانون مطبوعات و در راستای شفاف سازی ،مبادرت به انتشار این جوابیه می نماید.
 
مدیر محترم سایت خبری تابناک ایلام
سلام علیکم
     احتراماً، با عنایت به انتشار خبری در مورد پیمان سلف سرویس‌های دانشگاه، شایسته است که به استناد قانون مطبوعات، پاسخ ذیل را منتشر بفرمائید.
1 ـ جلسه مناقصه با حضور نماینده سازمان بازرسی استان بعنوان دستگاه نظارتی برگزار گردید و کلیه مراحل به تائید دستگاه نظارتی رسیده است.
2 ـ با توجه به حساسیت این امر و نظربه تأکید کمیسیون دانشجویی استان، داشتن تجربه و سابقه کار و رضایت در بخش‌های آموزشی از جمله شرایط اولیه شرکت در مناقصه بوده و دو شرکت معترض که هر دو به یک خانواده تعلق دارند این شرط را احراز ننموده‌اند.
3 ـ مستند به مواد 20 قانون برگزاری مناقصات و بند 13 ماده 5 و ماده 16 آئین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه، مناقصه‌گذار در رد یا قبول پیشنهاد مناقصه‌گر مختار می‌باشد و پیشنهاد ایشان فاقد شرایط لازم جهت واگذاری مناقصه بوده است.
4 ـ موضوع پخت غذای دانشگاه با سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان مرتبط است و فشارهای سیاسی و رسانه‌ای و حتی قیمت کم غیرکارشناسی نمی‌تواند مبنای انتخاب پیمانکار قرار گیرد و ارتقای کیفیت غذا در دو سال گذشته براساس همین قانون و استقلال در تصمیم‌گیری صورت گرفته است.

با آرزوي توفيق الهي
فرهاد فتاحي
رييس اداره روابط عمومي 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار