بیانیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و شگردهای جدید برای جذب مشتری؛
لازم است در وهله اول اگر تخلفی صورت گرفته و شهروندان شکایتی از رویه شرکت های مذکور یعنی عظیم خودرو، مفتاح رهنورد، داتیس خودرو، طاها خودرو، شهر خودرو، آداک خودرو و پرشین پارس» داشته اند، سازمان حمایت از مصرف کنندگان بواسطه مراجع ذیصلاح تکلیف شکایت های مردمی و تخلفات احتمالی را مشخص کند و تا آن زمان هم لازم است شرکت های مزبور صرفا پاسخ گوی اقدامات خود در قبال مشتریان سابق شان باشند.
کد خبر: ۵۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 18 October 2017
وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی پیش‌فروش خودرو از سوی شرکت‌های «عظیم خودرو، مفتاح رهنورد، داتیس خودرو، طاها خودرو، شهر خودرو، آداک خودرو و پرشین پارس» را غیرقانونی اعلام کرده که برخی از این شرکتها در گذشته و حال تبلیغات گسترده و وسیعی برای جذب مشتری داشته و دارند. حالا که این اطلاعیه صادر شده برخی از این شرکت ها به روش های دیگری برای جذب مشتری روی اورده اند.

به گزارش «تابناک»، چند روز پیش، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنترل بازار کالا و خدمات، در اطلاعیه‌ای رسمی نام هفت شرکتی که به صورت غیرقانونی خودرو پیش‌فروش می‌کنند را اعلام کرد. طبق اطلاعیه این سازمان شرکت‌های «عظیم خودرو، مفتاح رهنورد، داتیس خودرو، طاها خودرو، شهر خودرو، آداک خودرو و پرشین پارس» فاقد هرگونه نمایندگی رسمی واردات یا مجوز پیش‌فروش خودرو هستند.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان: از این 7 شرکت خرید نکنید

در اطلاعیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آمده است:" براساس گزارشات مردمی که به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان واصل شده و رصد و پایش بازار، شرکتهای "عظیم خودرو"، "مفتاح رهنورد"، "داتیس خودرو"، "پرشین پارس"، "طاها خودرو"، "شهر خودرو" و " آداک خودرو" فاقد هرگونه نمایندگی رسمی واردات یا مجوز پیش‌فروش خودرو هستند؛ بنابراین اقدامات این شرکت‌ها خلاف قانون بوده و موجب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار