اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۵۱۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 18 October 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: این تفاهم نامه به منظور همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغ برای ارتقا سطح آگاهی و تقویت فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد کتابخانه عمومی مشارکتی و ارائه تسهیلات لازم در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و علمی مشترک است.
 
مراد جلیلیان همکاری در برگزاری سمینارها و جشنواره ها در حوزه دفاع مقدس و همکاری در تقویت منابع و کتب کتابخانه های عمومی را از دیگر موارد این تفاهم نامه اعلام کرد که موجب اشتراک فرهنگی هرچه بیشتر این دو اداره کل خواهد شد.
 
وی ابراز امیدواری کرد :همکاری متقابل در استان بتواند در پیشبرد اهداف کتاب خوانی به ویژه در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاثیر گذار باشد.
 
وی افزود: تعامل در بحث فرهنگی و استفاده از ظرفیت و توانایی های دو طرف می تواند دریچه تازه ای در خدمت رسانی به مردم و مراجعان ایجاد کند.
 
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغ در ارتقاء سطح آگاهی و تقویت فرهنگ مطالعه بین دانشجویان، ارائه تسهیلات لازم در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، علمی مشترک و برگزاری سمینار ها، جشنواره ها و کارگاه های تخصصی و تقویت منابع و کتب را از اهداف مشترک از تفاهم نامه برشمرد.

32هزار نفر در استان ایلام در 40 کتابخانه عمومی و هشت کتابخانه مشارکتی عضویت دارند که بیشتر این اعضا را زنان تشکیل می دهند که با احتساب این تعداد اکنون اکنون از هر 100 ایلامی پنج نفر در کتابخانه های عمومی عضویت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار