امام جمعه ملکشاهی گفت: دشمن با همکاری اروپائی ها می خواهد توان موشکی ما را از بین ببرد تا بتواند هم نقشه های خود را در منطقه پیدا کند و هم اصل نظام را از بین ببرد.
کد خبر: ۵۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 20 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع جوانان نخبه کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود به چند نکته اساسی اشاره فرمودند، یکی از این نکات حفظ استقلال کشور در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه علمی است.
 
وی تاکید کرد: وابستگی به دشمن همان ذلت است، دشمن می خواهد کشور را در همه ابعاد وابسته به خود کند و این خوی استکباری است.
 
امام جمعه ملکشاهی شیطنت ها و نقض عهد در برجام را نمونه عینی از خصومت استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار بود.
 
حجت الاسلام امینی افزود: دشمنان در مورد توان موشکی هم دشمن برنامه دارد آنها می خواهند از طریق از بین بردن توان موشکی نقشه های خود را در خاورمیانه پیاده کند، دنیای استکبار وقتی می بیند ایران اسلامی با توان موشکی خود و تجهیز حزب الله لبنان، اسرائیل را در منطقه مهار کرده است ، ایران اسلامی با توان موشکی و دفاعی خود آمریکا را در سوریه و عراق زمینگیر کرده است، کشورمان با توان موشکی خود عربستان سعودی را در یمن ناکام گذاشته و دشمن می بیند ایران اسلامی با توان موشکی و دفاعی خود هر تهدیدی را که متوجه کشور شود با قدرت جواب خواهد داد. وی اضافه کرد: امروز می بینیم آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی با همکاری اروپائیها می خواهند این توان موشکی را از بین ببرد تا بتواند هم نقشه های خود را در منطقه پیدا کند و هم اینکه اصل نظام ما را از بین ببرد.
 
امام جمعه ملکشاهی تاکید کرد مقام معظم رهبری نیز بر اساس همین رویکرد به اروپائی ها تشر زدند و فرمودند اینکه شما از طرفی از برجام حمایت کنید و از آن طرف توان موشکی ما را محکوم کنید اینها با هم تناقض دارند ظاهرا آمریکائی ها و اروپائی ها می خواهند از حربه چماغ و هویج علیه ما استفاده کنند که قطعا در این مورد هم شکست خواهند خورد.
 
حجت الاسلام امینی گفت: در مقابل این حربه دشمن باید سیاست های نظام اسلامی خود را دنبال کنیم، برای رفع وابستگی اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را عملی کنیم، در مسائل علمی نیز باید از مونتاژ کاری عبور و به پیشرفت علمی برسیم ، باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم هم کشورمان را حفظ و در دنیا اجازه شیطنت به استکبار ندهیم.
 
امام جمعه ملکشاهی در ادامه خطبه خود با اشاره به سالروز افشاگری حضرت امام (ره) در سال 43 در مورد پذیرش کاپیتولاسیون توسط رژیم طاغوت افزود: تاریخ ثابت کرده است که هر جا در مقابل دشمن و استکبار کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرده و زیاده خواهی آنان تمامی ندارد.
 
حجت الاسلام امینی یادآور شد: همه مسئولان دولتی و غیر دولتی در موضوع برجام معترفند که آمریکایی ها بدعهدی کرده و بلکه علنا نقض برجام کردند و کار به همین جا ختم نشده است بلکه جسارت آنان به حدی است که علاوه بر اینکه به تعهداتشان عمل نکردند بلکه به دنبال حذف توان دفاعی کشور به نام حمایت از تروریسم، تغییر سبک زندگی اسلامی – ایرانی به نام نقض حقوق بشر و ... است.
 
وی اظهار کرد: دلسوزان نظام و در راس آنها مقام معظم رهبری با همراهی روحانیت همیشه در صحنه اجازه تحقیر و ذلت ملت را در مقابل استکبار نداده و مرتب افشاگری و روشنگری می کنند و به همین دلیل است که دشمنان خارجی و بعضی مسئولان مرتجع داخلی به دنبال تخریب و تضعیف روحانیت هستند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار