معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به شروع فعالیت‌های فرهنگی نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی(ع) و فضاسازی مناسب محیطی در مسیر تردد زائران گفت: اربعین نماد ایران اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۵۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 21 October 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ فرزاد یاسمی اربعین را یک حرکت فرهنگی عنوان کرد که توانسته است در مقابل جنگ نرم دشمن  ایستادگی کند  و با اشاره به توطئه‌های همه جانبه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران، گفت: اربعین حسینی(ع) در چند سال اخیر به خوبی توانسته است در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی، همبستگی فرهنگی و دینی را در بین مردم ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه چند برابر کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به مأموریت بزرگ اربعین ۹۶ اشاره کرد و گفت: پلیس در کنار تأمین نظم و امنیت ترافیکی انتظامی و امنیتی فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است .

یاسمی ادامه داد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از مدت‌ها پیش با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته توانسته است در حوزه‌های آموزش همگانی و اطلاع رسانی عمومی قدم‌های موثری را بردارد .

وی در پایان با اشاره به پیش‌بینی بالغ بر ۵۰۰ هزار مورد اقلام تبلیغی آموزشی شامل بیلبورد، بنر، کتابچه و... برای اربعین حسینی (ع) گفت: مسیر تردد زائران حسینی از ورودی‌های استان تا داخل پایانه مرزی مهران تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی نیروی انتظامی قرار گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار