کد خبر: ۵۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 21 October 2017
کاروان پیاده انصار الحسین (ع) از جمله کاروان‌های عاشق و دلداده نهضت عاشورایی و امام حسین (ع) است  که فارغ از سن و سال هرسال با پیمودن ۲۶۰۰ کیلومتر از مشهد مقدس تا کربلا به زیارت امام حسین (ع) و عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

 
 
به گزارش تسنیم از اهواز، وقتی تقویم قمری بر حسب روز و شب ورق می‌خورد و روزگار به عزیزترین ماه خدا می‌‌رسد شاهد داستان‌ها و معجزه‌هایی می‌شویم که شاید در سایر روزهای سال کمتر اتفاق می‌افتند و یا اینکه به دلیل مشغول بودن ذهن به راحتی از کنار آن‌ها عبور می‌‌کردیم اما شوق تماشای معجزه‌ها در این برهه از زمان آن قدر ما را در خود فرو می‌برد که حاضر به رسیدن تاریخ تازه‌ای  نیستیم.

در این بخش از تقویم شوری به پا می‌شود که عده‌ای تصور می‌کردند با کشتن راوی توانستند پیروزی میدان نبرد را ازان خود کنند اما افسوس که راوی داستان این شور عظیم نه تنها کشته نشد بلکه با  میراثی که در بین آیندگان  به جا گذاشت  تمام چشم‌های جهان را بر روی خود زوم کرده است.

اربعین حسینی نقطه عطفی است که تقویم قمری با نمایان ساختن آن نهضتی را تکرار می‌کند که جز رسوایی حکومت بنی امیه و پیروزی آل محمد (ص) چیزی در برندارد.

وقتی که راه حسین (ع)، کوتاه‌ترین راه رسیدن به بهشت باشد سبب می‌شود که هر سال  نهضت عاشورایی امام حسین (ع) میزبان یکی از حرکت‌های بزرگی باشد که با در هم کوبیدن مرزهای جهان سیلی از عاشقان و دلدادگان حسینی را عازم سرزمینی می‌کندکه امیرالمومنین علی (ع) سال‌ها قبل از واقعه عاشوراگفته بود فرزندش حسین به همراه یاران وفادارش در این سرزمین به دست حکومتی غاصب به شهادت می‌رسند اما با شهادتش نهضتی را به پا می‌کند که هیچگاه مشعل فروزان آن خاموش نمی‌شود.

کاروان پیاده انصار الحسین (ع) از جمله کاروان‌های عاشق و دلداده  نهضت عاشورایی و امام حسین (ع) است  که سن و سال نمی‌شناسد و تنها به عشق سرور و سالار شهیدان و رسیدن به اهداف عاشورا هرسال با پیمودن 2600 کیلومتر از مشهد مقدس تا کربلا به زیارت امام حسین (ع) و عتبات عالیات مشرف می‌شوند.تصاویر حضور کاروان پیاده انصار الحسین (ع) در مرز شلمچه را ببینید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار