مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ساخت ۱۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان منطقه محروم هلیلان و چرداول خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 21 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیای رضایی  اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته و امسال بیش از ۱۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان شهرستان چرداول ساخته است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه منطقه هلیلان در شهرستان چرداول از محروم‌ترین نقاط استان ایلام است بیش از ۸۰ درصد این واحدهای مسکونی در منطقه محروم و دورافتاده هلیلان ساخته‌شده‌اند.
 
رضایی همچنین گفت: از این تعداد واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران ۹۱ واحد در روستاهای دوردست و بسیار محروم هلیلان ساخته‌شده و کمیته امداد برای هر واحد مسکونی ۲۵ میلیون تومان هزینه کرده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد در شهرستان چرد اول اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ سرویس بهداشتی نیز در این مدت در شهرستان چرد اول ساخته‌شده و تحویل نیازمندان روستایی شده که برای هر یک از این سرویس‌ها یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.
 
رضایی افزود: منطقه هلیلان در شهرستان چرد اول از محروم‌ترین مناطق استان ایلام بوده که روستاهای این مناطق مشکلات بسیاری خصوصاً درزمینهٔ مسکن، راه دسترسی، تحصیل و اشتغال دارند که رفع این نیازها نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان و کشور دارد.
 
وی به میزان جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان چرد اول اشاره کرد و گفت: این میزان هم‌اکنون ۱۱ درصد جمعیت شهرستان است که به خاطر سطح بالای محرومیت،۳ درصد از میانگین استان بالاتر است.
 
 رضایی افزود: در سال ۱۳۹۶ حدود سه هزار طرح اشتغال‌زایی در استان اجرا گردید که از این تعداد ۴۱۸ مورد به این شهرستان اختصاص‌یافته است که تاکنون ۲۸۶ طرح آن اجراشده است./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار