داراب بیرانوندی ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: ظرفیت آبدهی این طرح ۴۰ لیتر در ثانیه است و طی مدت ۶ ماه اجرا شده و برای پوشش جمعیتی در حدود ۸۵ هزار نفر برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 21 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ داراب بیرانوندی  اظهارکرد: برای تامین آب آشامیدنی پایانه مرزی مهران سه میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. 
 
وی افزود :یکی از مهمترین مشکلات در مهران که پارسال وجود داشت بحث آبرسانی بود که امسال برای حل این مشکل برنامه ‌ریزی گسترده صورت گرفته است. 

وی افزود: عملیات حفر چاه‌ های آب شرب در مرز مهران برای خدمت‌ رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در دستور کار شرکت آبفای استان قرار داشته و اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح های آبرسانی هزینه شده است.  
 
مدیرعامل آبفای ایلام یادآور شد: عملیات اجرایی حفر ۲ حلقه چاه آب شرب در مرز مهران آغاز شده که قبل از اربعین ۹۶ تکمیل و در کنار آن نیز ۱۳ کیلومتر خطوط انتقال احداث شده است.
 
بیرانوندی تاکید کرد: آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مرز مهران با اجرای این پروژه ها تامین می شود.
 
وی اضافه کرد: ظرفیت آبدهی این طرح ۴۰ لیتر در ثانیه است و طی مدت ۶ ماه اجرا شده و برای پوشش جمعیتی در حدود ۸۵ هزار نفر برنامه ریزی شده است./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار