شیروی؛
مدیر کل صدا و سیما ی مرکزایلام گفت:صدا و سیمای مرکز ایلام شور و شعور حضور دلباختگان ابا عبدالله الحسین را به نحو شایسته ای منعکس خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 21 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛شیروی  در دومین نشست قرارگاه رسانه ای اربعین صدا و سیما ی مرکز ایلام  که با حضور معاونین و مدیران و برنامه سازان مرکز برگزار شد گفت:رسانه استانی با تشکیل قرارگاه رسانه ای و استقرار گروههای برنامه ساز در مرز بین المللی مهران آماده انعکاس و پخش زنده حضور میلیونی دلباختگان حضرت ابا عبدالله الحسین در اربعین حسینی است.
 
 شیروی افزود: با توجه به همکاری و همدلی مسئولین استان بخصوص مسئولان شهرستان مهران علاوه بر رایزنی و برنامه ریزی برای انعکاس اخبار و گزارش ها ی اربعین در اخبار شبکه های سراسری ، هماهنگی برای ارتباط  و پخش زنده با شبکه های ملی صورت گرفته است.
 
 رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعین استان به اعزام گروههای برنامه ساز ، خبرنگاران و مستند سازان صدا و سیمای مرکز ایلام در مرز بین المللی مهران اشاره کرد وگفت: با استقرار گروههای برنامه ساز و خبرنگاران مرکز ایلام بصورت شبانه روزحضور میلیونی زائران حسینی ، خدمات مردم و مسئولین به زوار ، موکب ها ، امکانات رفاهی و تسهیلاتی ،وضعیت تردد و راهها و....را در شبکه های استانی و سراسری بخوبی منعکس خواهیم کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار