شنیده ها حاکیست؛
شنیده ها حاکیست تغییر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ایلام قطعی شده و "جاسم ولدبیگی" جای خود رابه "فارس شریفی" داده و ابلاغ مدیر جدید نیز از سوی بیرانوند به امضاءرسیده است.
کد خبر: ۵۱۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 22 October 2017
این روزها اداره آموزش وپرورش استان ایلام حسابی خبرساز شده است . خبرهایی از جابجایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام و انتصاب یک خانم در راس این اداره تا خبر تنبیه بدنی دانش اموزان یکی از مدارس شهرستان چرداول که حسابی در سطح کشور خبر ساز شد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،البته برای اداره عریض وطویلی که سر کارش با بیش از یکصد هزار دانش آموز وهزاران معلم ومدیر وکارمند ستادی باشد،شگفتی وتعجب هم ندارد که به اندازه بدنه ورسالتش هم خبرسازی کند.
 
هفته های گذشته خبری از سوی برخی از رسانه ها در خصوص جابجایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام در سطح فضای مجازی ورسانه ای استان منتشر شد ،خبری که بلافاصله از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان تکذیب و بیرانوند به نحوی رسانه ها وفعالین شبکه های مجازی استان رابه بد اخلاقی متهم کرد . البته همان لحظه که بیرانوند بصورت تلویحی خبر جابجایی را نه رد کرد ونه تایید ،باید وجود نیم کاسه را در زیر کاسه تغییرات احساس می کردیم.
 
شنیده ها حاکیست تغییر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ایلام قطعی شده و "جاسم ولدبیگی" جای خود را به "فارس شریفی" داده و ابلاغ مدیر جدید نیز از سوی بیرانوند به امضاءرسیده است.
 
اما گویا تنها گیرِ این جابجایی ،مرخصی استعلاجی مدیر سابق عنوان شده است که در روزهای اداری مرتبا تمدید می شود و تا زمانیکه مرخصی وی به اتمام نرسیده و نتواند در مراسم تودیع ومعارفه حضور یابد ،این جابجایی نیز کماکان عملیاتی نخواهد شد!
 
به هرحال روشن است، این جابجایی قطعی و به هرشکل ممکن اجرایی خواهد شد،اما بهتر است به منظور پیشگیری از هرگونه اخلال در روند مدیریت حساسترین وموثر ترین دستگاه اجرایی که وظیفه انسان سازی جامعه به آن محول شده است ،روند تغییرات و سامان گرفتن مدیریت به شکل طبیعی طی شود.
 
فارس شریفی پیش از این تغییرات ودرحال حاضر معاونت اداره کل آموزش وپرورش استان در امور نهضت سواد آموزی را عهده دار است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
به حال آموزش وپرورش وفرزندان ایلام بایدگریست دیگه حالمون ازبده بستانهابه هم میخوره همه چیزدراین استان درهم برهمه . توچرداول باگذشت یک ماه ازسال تحصیلی هنوز بعضی درسها بی معلمن. برا بعضی هاابلاغ صوری درست شده ومزایامیگیرن درحالی که میگن کمبودداریم.وقتی مدیرمدرسه بعدیه ماه میگه مابی تقصیریم بارها اداره گفتیم مابایدازکی بخایم جواب بی معلمی بچه هامون روبده اگه معلم کمه چرا اینهمه ازاینجاانتقالی میگیرن ماچندهمسایه معلم داشتیم همه الان ایلامن یعنی ماهم باید کوچ اجباری کنیم وآواره بشیم
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
مبارک باشه پس کی معارفه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
کاش فکری برای معلمان مازاد کنند مدیر جدید..بسیاری بیکاران و نیروی مازاد
ادیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
سرابله را دریابد. مثل شهرستان ایلام.نیرو ندارید یا خیر ندارید
دبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
تودیع یعنی چه.یعنی دیگه تاریخ مصرف گذشته و معارفه یعنی کشف کردیم
مجتبی ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
امیدواریم مافرهنگیان شهر چوار به این زودی شاهد تغییرات عمده ای درسطح مسولان ناکارآمد آموزش وپرورش چوار باشیم.بخداقسم خسته ایم ازاین همه تبعیض
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار