معاون امنیتی ، انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته مسیر ایلام به مهران قبل از اربعین سال آینده بطور کامل چهاربانده می شود و باید به سمتی حرکت کنیم که با تکمیل زیرساخت ها تنها در ایام اربعین مدیریت امور به خود مردم واگذار شود.
کد خبر: ۵۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 26 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حسین ذوالفقاری روز پنجشنبه در جریان بازدید از زیرساخت های مرز بین المللی مهران برای مراسم اربعین 96 اظهار کرد: با توجه به نزدیکی و تمایل عموم زائران برای تردد از مرز مهران، مسئولان ستاد مرکزی اربعین تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا زیرساخت های این مرز به بهترین شکل ممکن تکمیل و برای پذیرایی از زائران آمده باشد.
 
وی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته مسیر ایلام به مهران قبل از اربعین سال آینده بطور کامل چهاربانده می شود و باید به سمتی حرکت کنیم که با تکمیل زیرساخت ها تنها در ایام اربعین مدیریت امور به خود مردم واگذار شود.
 
معاون امنیتی، انتظامی وزارت کشور گفت: امسال خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث زیرساخت ها از جمله راه، پارکینگ و... انجام شده است.
 
ذوالفقاری با اشاره به اینکه زائران حتما به این نکته توجه داشته باشند که از مرزهایی که در هنگام ثبت نام اربعین انتخاب کرده اند استفاده کنند ، به هیچ وجه در مرزهای چهارگانه ویزا صادر نمی شود و حتما زائران در شهرهای مبداء نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: 12 مرکز و چهار کنسولگری برای ارائه ویزا به زائران اربعین 96 مشخص شده و متقاضیان با آرامش خاطر می توانند نسبت به تهیه روادید از این مراکز اقدام کنند.
 
معاون وزیر کشور یادآور شد: تمام تلاش مسئولان امر ایجاد زمینه آرامش خاطر و سهولت در تردد زائران در مرزهای چهارگانه است.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
و امسال قراره جاده مرگ باشه پس؟
تا اربعین چیزی نمونده و هنوز جاده خاکیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار