مدیر کل امور هنری معاونت اجتماعی ناجا:
مدیر کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا گفت: هدف معاونت اجتماعي ناجا در پياده‏‎روي اربعين امسال، پررنگ‌‏تر و پربارتر کردن اقدامات فرهنگي در مسير زوار بود که با ياري خداوند اين موضوع به نحو مطلوب پوشش داده شد.
کد خبر: ۵۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 04 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "مهدي يارندي" اظهار کرد: اربعين امسال اوج بصيرت و دلدادگي ميليون ها زائر و نمايش وحدت ميان جوامع اسلامي مي باشد، قيام عاشورا و اربعين سرور و سالار شهيدان سبب ماندگاري اسلام ناب شده و امروز وظيفه مسلمانان در پاسداشت اين حماسه عظيم بسيار سنگين است.
 
وي يادآور شد: ‌ هدف معاونت اجتماعي ناجا در پياده‏‎روي اربعين امسال، پررنگ‌‏تر و پربارتر کردن اقدامات فرهنگي در مسير زوار بود که با ياري خداوند اين موضوع به نحو مطلوب پوشش داده شد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه خدمت رساني به زائران در اربعين حسيني(ع)، بسيار ارزشمند و ماندگار است، گفت: بار ديگر مردم ايلام و شهر مهران نشان دادند که در نشر و ترويج ارزش هاي ديني و مذهبي پيشگام هستند.
 
مدیر کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: در طول مسير سه مرز مهران، شلمچه و چزابه ،معاونت اجتماعي ناجا اقدامات فرهنگي گسترده اي متناسب با ايام اربعين سرور و سالار شهيدان پيش بيني کرد که توانست فضاي معنوي مضاعفي به اين اجتماع باشکوه ببخشد.
 
سرهنگ يارندي با بيان اينکه پياده روي اربعين حسيني (ع) مانور عظيم فرهنگي در برابر استکباراست، گفت: مشارکت مردم ايلام و مهران براي خدمت رساني به زائران در موکب ها و منازل خود بسيار پرشور و وصف ناشدني است.
 
وي يادآور شد: با توجه به اينکه هر ساله شاهد حضور تعداد بيشتري از زائران در اين اجتماع حسيني هستيم، لازم است در سال هاي آينده تلاش بيشتري براي ارائه خدمات به زائران انجام شود.
 
مدیر کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا يادآور شد: طراحي و توليد مستندات آموزشي، مستند طريق الحسين، موشن گرافي راهيان ديار حبيب، توليد نماهنگ و پخش از شبکه هاي تلويزيوني، اطلاع رساني به موقع و سريع عملکرد پليس در سايت ها و شبکه هاي مجازي از ديگر اقدامات معاونت اجتماعي ناجا در اربعين امسال است.
 
این مقام انتظامی با بيان اينکه معاونت اجتماعي ناجا با توجه به فراگير بودن راديو اربعين از اين ظرفيت براي آگاهسازي زائران استفاده کرد، گفت: برنامه هاي نمايشي و ارائه هشدارهاي انتظامي با رويکرد آگاهسازي با پخش از راديو اربعين نيز در برنامه هاي فرهنگي- اجتماعي گنجانده شد.
 
سرهنگ یارندی در پايان ضمن قدرداني از همه کارکنان و نهادهاي خدمات رسان و مردم شهيد پرور استان های ايلام و خوزستان افزود: طراحي سايت قرارگاه اربعين حسيني (ع) و درج لينک آن در پايگاه اطلاع رساني و پايگاه خبري پليس، انتشار گزارش هاي تصويري در بستر اينترانت نيز از ديگر اقدامات معاونت اجتماعي ناجا در اربعين امسال تاکنون بوده است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار