فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح گفت: نظم و امنیت مراسم اربعین امسال مثال زدنی است.
کد خبر: ۵۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 05 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار محسن فتحی زاده امروز در جلسه قرار گاه اربعین ناجا که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در بازدیدی که وزیر کشور عراق به همراه سفیر کشورمان از پایانه مرزی مهران و طول مسیر پیاده روی زوار داشتند از برقراری نظم و امنیت مطلوب در پایانه مرزی و طول مسیر پل زائر تا پایانه اعلام رضایت کردند.
 
وی با بیان اینکه تا امروز هیچ مشکلی در تردد زوار در مهران نداشتیم ،گفت: ان شاءالله در چند روز باقی مانده نیز با تمام توان ماموریت اربعین را انجام خواهیم داد و تدابیر و تمهیدات لازم نیز برای برگشت زائران حسینی(ع) اندیشیده شده است.
 
سردار فتحی زاده تصریح کرد: اقدامات و تمهیدات صورت گرفته تا امروز هیچ مشکل و مسئله خاصی در مرز مهران نداشتیم و مراسم اربعین امسال مثال زدنی خواهد بود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نظم و امنیت در مرز بین المللی مهران مثال زدنی بوده ؛ به طوری که در یک شبانه روز بیش از ۱۶۰ هزار زائر بدون هیچ مشکل خاصی از پایانه مرزی مهران عبور کردند و مسئولان عراقی از تردد چنین حجمی از زائر در تعجب و شگفت بودند.  
 
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران در پایان تاکید کرد: هماهنگی و تعامل نیروهای مسلح مستقر در مهران و همکاری خوب زائران با پلیس در این مرز بین المللی از عوامل اصلی موفقیت در ماموریت اربعین بوده و ان شاءالله این روند تا زمان برگشت زائران از مراسم معنوی اربعین حسینی(ع) تداوم خواهد داشت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار