دومین جشنواره كتاب عكس اربعین برای دومین سال پیاپی، هنرمندان را برای ثبت حماسه‌های حضور پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی فراخواند.
کد خبر: ۵۱۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 05 November 2017
 تابناک فارس به نقل از شبستان:كمیته اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع)، میلاد امیری‌نژاد، از اعلام فراخوان دومین جشنواره كتاب عكس اربعین خبر داد و گفت: برای دومین سال پیاپی این جشنواره به منظور ثبت حماسه‌های حضور شیعیان و دلدادگان راه عشق و آزادگی در اربعین برگزار می‌شود.
 

وی با یادآوری اینكه همه ساله اقلیت‌ها و اقوام متعددی از نقاط مختلف دنیا با هر دین و مسلك و آئینی در كنگره عظیم اربعین حسینی شركت می‌كنند، افزود: یكی از بزرگترین افتخارات شیعیان این است كه امام عشق و شهادت آنان، سید و سالار تمام آزادگان و عاشقان عالم است و بدین منظور هر ساله هر آزاده‌ای به سهم وسع خویش نسبت به ساحت مقدس این امام ابراز ارادت كرده و در این حماسه حضور شركت می‌كند.
 
امیری‌نژاد ادامه داد: جشنواره عكس اربعین تلاش دارد تا خاطرات این صحنه‌های حضور عاشقان و دلدادگان عالم را ماندگار كند تا رسم و سوم عاشقان حسینی برای آیندگان به یادگار بماند.
 
مسئول كمیته اطلاع‌رسانی موكب احمدبن موسی(ع) با بیان اینكه تمام علاقه‌مندان از نقاط مختلف میهن اسلامی‌مان می‌توانند در این جشنواره شركت كنند، گفت: عكس‌های منتخب این جشنواره در كتاب عكس اربعین 96 با نام خالقان آن‌ها چاپ و منتشر خواهد شد.
 
وی در عین حال این نكته را یادآور شد عكس‌هایی كه از موكب احمدبن موسی(ع) تهیه شده باشند، باشد از برتری بهتری جهت انتخاب برخوردار می‌شوند.
 
امیری‌نژاد در پایان با تصریح اینكه فراخوان این جشنواره از امروز اعلام شده است، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا پایان ماه صفر اعلام كرد و گفت: علاقه ‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر دائمی موكب واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ارسال كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار