معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تشریح خدمات پشتیبانی و لجستیکی ارائه شده در ایام اربعین 96 در شهرستان مهران گفت: تا پایان انتقال تمامی زائران در مسیرهای حرکت آنان حضور خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 09 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام،دکتر امید افسرده اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در 20 روز انجام می گیرد، 12 کانکس سیار و ثابت شامل کانکس های فرماندهی، پشتیبانی و سرویس بهداشتی در مناطق مورد نظر استقرار یافته اند.
 
وی ادامه داد: همچنین برای استقرار نیروهای دست ‌اندرکار خدمت رسان در شهرستان مهران، یک باب هتل و رستوران و 6 باب ساختمان در راستای رفاه پرسنل در اوقات غیر شیفت اجاره شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با توجه به نیاز به مکانی برای استقرار نیروهای بهداشتی ، درمانی و ارائه خدمات به زائران 11 باب چادر شامل چادرهای درمانگاهی، پشتیبان، خدمات بهداشتی و صحرایی در مسیر تردد زائران برپا شده و در آنان با استقرار امکانات مربوطه خدمات دهی می شود.
 
مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز اظهار کرد: برای تسهیل در انجام خدمات پشتیبانی 75 نیروی خدماتی به صورت شبانه روزی و در 2 نوبت 12 ساعته انجام وظیفه می ‌کنند.
 
فرمان بیگ محمدی اضافه کرد: روزانه بالغ بر یک هزار و 400 پرس غذا و یک هزار و 400 میان وعده در میان نیروهای بهداشتی و درمانی خدمت رسان در شهرستان مهران توزیع می‌شود.
 
 مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات همه ساله در آستانه اربعین حسینی میزبان و پذیرای خیل عظیمی از زائران عزادار است.
 
تاکنون بیش از 50 درصد زائران مرز بین المللی مهران را برای زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین انتخاب کرده و از این مرز به کشور عراق تردد کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار