مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: از زمان آغاز تردد زائران اربعین حسینی به استان تاکنون 40 هزار نفر در مساجد مرکز این استان اسکان یافته اند.
کد خبر: ۵۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 11 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام حسن شهیدی افزود: این تعداد زائر در 40 مسجد مختلف شهر ایلام بویژه مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) و تکیه ابوالفضل(ع) اسکان یافته اند.
 
وی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه داد: با هماهنگی های انجام گرفته امکانات لازم برای اسکان زائران برگشتی از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مساجد مناطق مختلف این استان فراهم است.
 
به گفته وی، علاوه بر 40 مسجدی که در مرکز این استان برای اسکان زائران اربعین تجهیز شده در سایر شهرستان ها نیز شماری از مساجد برای اسکان این افراد پیش بینی شده است.
 
شهیدی فر اضافه کرد: این اداره کل همچنین با مشارکت ادارات اوقاف و امور خیریه استان های خراسان شمالی، قزوین، گلستان، قم و آذربایجان غربی بصورت شبانه روزی با راه اندازی یک موکب بزرگ در مرز مهران در حال خدمت رسانی به زائران اربعین اباعبدالله(ع) هستند.
 
به گفته حجت الاسلام شهیدی، در این موکب ها پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سه وعده و همچنین میان وعده در حال انجام است.
 
به گفته وی، روزانه هزاران پرس غذای گرم از طریق این موکب در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می گیرد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این موکب تا زمان بازگشت زائران اربعین حسینی بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی خواهد بود.
 
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار