ارائه خدمات ویژه جراحی ستون فقرات در بیمارستان امام حسین(ع) مهران در ایام اربعین
کد خبر: ۵۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 11 November 2017

ارائه خدمات ویژه جراحی ستون فقرات در بیمارستان امام حسین(ع) مهران در ایام اربعین


به گزارش تابناک ایلام؛محسن ربی زاده اظهار کرد: با هماهنگی پیرحسین کولیوند رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین، دکتر احمد رضا ریحانی جراح استخوان، مفاصل و ستون فقرات در ایام اربعین حسینی در این 2 بیمارستان مستقر شده و به صورت رایگان، زائران اربعین و مردم استان ایلام را ویزیت و درمان کرد.
وی یادآور شد: دکتر ریحانی در مدت استقرار در 2 بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام و امام حسین(ع) مهران روزانه 100 زائر و بیمار از شهرها و روستاهای مختلف استان ایلام و دیگر استان های کشور را ویزیت کرده و در مجموع 38 مورد عمل جراحی نیز انجام داده است.
 
مسئول اطلاع رسانی کمیته بهداشت و درمان اربعین مستقر در مرز مهران گفت: این جراح برجسته کشور به عشق خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) و مردم استان ایلام به صورت رایگان از صبح تا شب به کار ویزیت و جراحی بیماران می پردازد.

  :دکتر ریحانی از روش نوین و غیرتهاجمی جراحی بدون بیهوشی(اوزون تراپی) که هزینه بالایی نیز دارد برای زائران و بیمارانی که نیاز به جراحی داشته باشند، استفاده می کند.

وی با بیان اینکه انجام جراحی های غیرتهاجمی بدلیل گرانی و نبود تجهیزات لازم در استان ایلام کمتر انجام می شود، اظهار کرد: با حضور دکتر ریحانی و تیم همراه 38 مورد تزریق اوزون که مواد مورد نیاز آنرا شرکت سپهر سلامت به صورت رایگان تامین می کند در مدت پنج روز انجام شد.

وی تاکید کرد: در ایام اربعین امسال، پزشکان، پیراپزشکان، متخصصین طب اورژانس، عفونی، قلب و بیهوشی در بیمارستان های مرز مهران حضور فعالی داشتند و امسال با2 خدمت جدید به زائران اربعین شامل کلینیک دندانپزشکی و دیالیز اضافه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار