معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج از اجرای ۶۰ برنامه متنوع در این هفته در سردشت خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 12 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه، سرهنگ مصطفی حبیبی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان با بیان اینکه بسیج نخستین  حرکت گسترده و سازنده خود را در زمان جنگ شروع کرد، اظهار داشت: بسیج در جنگ رشد کرد و به‌ این‌ ترتیب رشد تکاملی خود را نشان داد همچنین روزبه‌روز درعرصه‌های مختلف امنیت داخلی، سازماندهی  و آموزش نیروهای مردمی، سازندگی کشور در سطوح و دوره‌های مختلف نقش ایفا کرده و همکاری داشته  است.

وی با اشاره به اینکه در تدوین و اجرای برنامه‌های امسال سازمان بسیج 2 رویکرد  اجتماعی و مردم یاری و سازندگی و مردم‌داری را مدنظر دارد، عنوان کرد: امسال در شهرستان سردشت و در هفته بسیج  60 برنامه متنوع با این 2 رویکرد پیش‌بینی‌شده که درنهایت روز پنجم آذرماه با اجتماع بزرگی دریکی از مساجد شهرستان باعنوان شکوه مقاومت به پایان خواهدرسید. 

حبیبی گفت: افتتاح 4 طرح با اعتباری بالغ‌بر 700 میلیون ریال، برگزاری یادواره شهدای بسیج طلاب در راستای کنگره 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان های نوار مرزی، غبارروبی مزار شهداو دیدار با امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شهدا ازجمله برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری نشست با روحانیون و دانشجویان، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر ابتدایی، همایش روحانیون و برگزاری همایش بررسی علل و عوامل روی آوردن جوامع غربی به حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های تدارکدیده‌شده برای گرامیداشت هفته بسیج  در شهرستان سردشت است.

بسیج حافظ اصلی نظام و ملت است

امام‌جمعه سردشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دستورات صادره حضرت امام خمینی (ره) الهام گرفته از معنویت دینی والهی بوده و برای نظام و ملت خیر و برکات فراوانی  داشته، اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از تاریخی‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادها بوده که اکنون با این حجم عظیم و گسترده هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیاری از آثار این خیر و برکات نمایان می‌شود.

ماموستا سلام امینی بابیان اینکه بسیجیان در همه شرایط برای مقابله با دشمنان پیشرو و پیش‌قدم هستند، افزود: بسیج درواقع حافظ اصلی نظام و ملت است که  در طول دوران انقلاب، در همه شرایط شاهد فداکاری، ایثار  و مقاومت آنان بوده‌ایم و این بسیجیان بودند که ثابت کردند پیرو ولایت و رهبری و پشتیبان نظام و ملت هستند.

امینی با تأکید بر اینکه امروز نباید سنگرها را خالی کرد به وظایف بسیجیان و مردم در قبال همدیگر اشاره کرد و گفت: پیشرفت و اقتدار بسیج درگرو حمایت و تشویق مردم است و آحاد مردم وظیفه دارند این امر مهم  را اجرا نمایند تا کشور از گزند توطئه‌های دشمنان مصون بماند و بسیجیان نیز بیشتر از همیشه با پیروی ازولایت‌فقیه و منویات مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن دین در برنامه زندگی از راه انتخاب‌شده منحرف نشوند و همیشه هوشیار و با بصیرت باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار