مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اینکه در اثر زمین لرزه شب گذشته 10 حلقه چاه دچار خسارت شدند، گفت: با تلاش گروه های کنترل و اجرایی این شرکت اختلال ایجاد شده در شبکه های آبرسانی برخی مناطق استان (گل آلود شدن آب) در حال رفع شدن است.
کد خبر: ۵۲۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 13 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ داراب بیرانوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدنبال وقوع زلزله شب گذشته در استان گروه های حوادث و اتفاقات این شرکت در نقاط مختلف شهر بازدیدهای میدانی داشته و در جهت رفع مشکل آب در برخی از مناطق اهتمام ویژه دارند.

وی افزود: در اثر زلزله دیشب خساراتی به چاه های آب وارد و باعث گل آلود شدن آب تعدادی از چاه ها در استان شده است که با تلاش عوامل امدادی تا ساعات آینده کدورت آب آنها مرتفع خواهد شد.
 

مدیرعامل آبفای ایلام تاکید کرد: در سطح شهرستان های ایلام، آبدانان ، مهران، ایوان و سرابله تعداد 10 حلقه چاه آسیب دیده اند که باعث گل آلود شدن آب در برخی از این مناطق شده اند.

بیرانوندی یادآور شد: از ساعات اولیه وقوع زلزله گروه های حوادث و اتفاقات در حال رفع مشکل هستند و تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه خساراتی به برخی از مناطق استان کرمانشاه نیز بوجود آمده است این شرکت هفت دستگاه تانکر جهت آبرسانی به مناطق زلزله زده به آن استان اعزام کرده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشکل حادی در استان وجود ندارد و شرکت تمامی نیروها و امکانات لازم را برای رفع مشکل گل آلود شدن و ترمیم چاه ها بکار گرفته است./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار