مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: نانوایی های مناطق استان که زمین لرزه در آنها احساس شده تا زمانی که مشتری داشته باشند باید به پخت نان ادامه دهند.
کد خبر: ۵۲۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 13 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور  اظهار کرد: به همه نانوایی ها بخشنامه ای مبنی برای اضافه پخت تا زمان حضور مشتریان ابلاغ شده است.
 
وی افزود: نانوایی ها هیچ مشکلی در زمینه تامین آرد و سوخت مورد نیاز برای پخت ندارند و براسلس روال همیشگی به فعالیت خود مشغول هستند.
 
سلیمان پور یادآور شد: مناطق سبزی آباد و فرهنگیان با قطعی آب مواجه هستند و نانوایی های این نقاط ذخایر آب خود را به اتمام رسانده اند و در حال رایزنی با شرکت آب و فاضلاب برای تامین آب مورد نیاز این واحدها هستیم.
 
وی گفت: گروه های نظارت این شرکت برای نظارت بر روند کار و فعالیت نانوایی ها در سطح نقاط مختلف در حال گشت زنی مداوم و بازرسی نانوایی ها هستند.
 
وی تاکید کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام برای ارائه هرگونه خدمات در تامین آرد و نان در استان زلزله زده کرمانشاه به مسئولان این استان حادثه دیده اعلام آمادگی کرده اند.
 
سلیمان پور افزود: در استان ایلام مشکل حادی در خصوص زلزله رخ نداده اما ترس و وحشت مردم و فشار روانی حاصل از زلزله شدید دیشب و پس لرزه های آن باعث ازدحام مردم در مقابل نانوایی ها و خرید نان بیش از نیاز مصرف آنها شده است.
 
زلزله 7،2 ریشتری شب گذشته در مرز بین ایران و عراق تاکنون بیش از 300 کشته و صدها زخمی بر جا گذاشته که بیشتر آنها مربوط به اهالی شهرستان سرپل ذهاب و قصر شیرین از توابع استان کرمانشاه هستند /م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار