فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه استان ایلام با ارسال اقلام دارویی، خوراکی و تجهیزاتی به یاری زلزله زدگان مناطق مختلف کرمانشاه شتافته است.
کد خبر: ۵۲۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 13 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سید صادق حسینی  اظهار کرد: سپاه استان ایلام مقادیر زیادی دارو، 2 دستگاه آمبولانس، یک تیم پزشکی و پست اورژانس برای استان زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده است.
 
وی افزود: بسیج جامعه پزشکی استان ایلام نیز علاوه برخدمات درمانی سپاه یک گروه پزشکی به همراه یک خودرو اقلام مختلف دارویی را به منطقه اعزام کرده است.
 
حسینی گفت: همچنین یک خودرو مواد غذایی شامل آب معدنی، کنسرو و نان برای استان کرمانشاه و مناطق آسیب دیده این استان ارسال شده است.
 
وی یادآور شد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله یک دستگاه بیل میکانیکی برای آوار برداری به منطقه اعزام شد و عصر امروز نیز یک دستگاه دیگر لودر به کرمانشاه گسیل می شود.
 
حسینی اظهار کرد: یک کامیون چادر اقامتی نیز در حال آماده سازی برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه است که تا ساعاتی دیگر نیز این کامیون راهی نقاط حادثه دیده می شود.
 
وی گفت: دیشب پس از وقوع زلزله و خالی شدن شهر از مردم نیروهای امنیتی سپاه تا صبح امروز به طور مرتب در نقاط مختلف گشت و باررسی داشته و امینت منازل مسکونی و نهادهای دولتی را تامین کردند.
 
زلزله 7،2 ریشتری شب گذشته در مرز بین ایران و عراق تاکنون بیش از 300 کشته و صدها زخمی بر جا گذاشته که بیشتر آنها مربوط به اهالی شهرستان سرپل ذهاب و قصر شیرین از توابع استان کرمانشاه هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار