رئیس پلیس راه ایلام گفت:با خالی شدن مهران از زائران محدودیت ترافیکی تردد تریلی،کامیون و کامیونت از محور ایلام -مهران برداشته شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 14 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت:  بعد از زلزله ای که در استان ایلام و استان های همجوار به وقوع پیوست در تعدادی از قسمت های مواصلاتی از چمله محور سرابله به سمت تقاطع کارزان ریزش کوه وجود داشت، پس از این که این نقاط مسدود شد توسط همکاران در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین پلیس راه انتظامی آن نقاط پاکسازی شد در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در محورهای مواصلاتی در این راستا نداریم.

وی گفت: همچنین تعداد اندکی از زائرانی که در کشور عراق باقی مانده بودند به سمت استان ایلام در حال بازگشت هستند، در این راستا همه همکاران در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

وی افزود: شرکت مسافربری برکت خدمات حمل و نقل مسافر را انجام می دهد.

همتی زاده تصریح کرد: متاسفانه یک فقره تصادف منجر به فوت در محور روستای گلان داشتیم که منجر به فوت ۴ نفر از زائران شد، این تصادف بین یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس به وقوع پیوست که علت آن انحراف به چپ اتوبوس بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان همزمان با اربعین حسینی گفت:از امروز با خالی شدن مهران از زائران این محدودیت ترافیکی لغو و تردد به روال قبل باز گشت.

سرهنگ همتی زاده همچنین به وقوع زلزله اخیر اشاره کرد و گفت:برخی رانش ها در چند نقطه از جاده های ایلام رخ داد که با تلاش راهداری و پلیس راه جاده ها باز و هم اکنون تردد در کلیه محور های مواصلاتی استان در جریان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار