مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام از اعزام 10 نفر از کارکنان این سازمان به مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 14 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روح‌اله شاهمرادیان با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه وزارت جهاد کشاورزی امسال در استان فارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 10 نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی ایلام و شهرستان‌های تابعه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر و اذان شرکت دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از 30 آبان ماه جاری تا 2 آذر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه وزارت جهاد کشاورزی امسال با حضور 500 نفر از قاریان، حافظان و حاملان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: تعداد 1 هزار و 100 گواهی آموزشی تفسیر موضوعی سوره مبارکه «نحل» در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و مدیریت ادارات تابعه صادر شد.

شاهمرادیان سطح مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی را بالا دانست و گفت: این مهم بارها از سوی متسابقین مورد تاکید قرار داشته است.

وی برگزاری سایر دوره‌های آموزشی عقیدتی از جمله حجاب و عفاف، سبک زندگی، تربیت فرزندان، فرهنگ و مدیریت جهادی و ... را از دوره‌ها و سرفصل‌های آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اعلام و عنوان کرد: یکی دیگر از مسابقات قرآنی ما در این حوزه برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری دهه فجر است که به نوبه خود کم نظیر بوده و به صورت تخصصی برای روستاییان و عشایر برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی ایلام با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که این مسابقات فقط معطوف به ایام دهه فجر نباشد، اظهار کرد: این مسابقات به صورت تخصصی برای روستاییان و عشایر برگزار می‌شود و نیازمند کمک و مساعدت خیرین هستیم تا بتوانیم در طول سال نیز آن را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار