مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: 2 تیم پزشکی و محموله امدادی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام طی دیروز و امروز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۵۲۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 15 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم لاله ماژین ر کرد: بدلیل سرمای هوا در مناطق زلزله زده و شیوع سرماخوردگی این 2 تیم پزشکی با تجهیزات کامل برای امداد رسانی در منطقه مستقر شده اند.
 
وی افزود: تیم پزشکی اعزام شده متشکل از هشت نفر نیروی امدادرسان، 170 تخته پتو، مقدار قابل توجهی دارو به ارزش 100 میلیون ریال، 500 عدد آب معدنی و 375 کارتن خرما است که بین آسیب دیدگان این مناطق توزیع شده است.
 
دکتر لاله ماژین یادآور شد: تیم پزشکی و امداد رسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با برپایی چادر صحرایی مجهز به تجهیزات کامل پزشکی و خدمات درمانی بهمراه یک آمبولانس به مدت 2 ماه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مستقر هستند.
 
وی تاکید کرد: تمام دستگاه های ذیربط در استان ایلام با تمام امکانات در خدمت رسانی و امدادرسانی به بازماندگان زلزله بسیج شده اند و در صورت نیاز این منطقه به خدمات بیشتر درمانی و امداد رسانی این سازمان در اسرع وقت تیم های مورد نیاز درمانی را به منطقه اعزام خواهد کرد. /م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار