گروهی از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان ایلام روز جمعه با حضور در سرپل ذهاب و ابراز همدردی با اهالی این شهرستان ، اثر تخریبی زلزله را را بر سازه های این شهرستان بررسی کردند.
کد خبر: ۵۲۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 18 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛اعضای گروه کارشناسی این متشکل از مهندسان رشته های مختلف با حضور در محلات و مناطق اسیب دیده از زلزله این شهر و استفاده از فرم های ویژه ارزیابی و گفتگوی چهره به چهره با مردم ، میزان ، سطح و الگوی تخریب ساختمان ها را در زمین لرزه یکشنبه شب گذشته مورد تحقیق قرار دادند.
 
مدیر کمیته نظارت مضاعف هدف از حضور این گروه فنی مهندسی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را ارزیابی سریع و اسیب شناسی ساختمان های سرپل ذهاب پس از حادثه اخیر زلزله عنوان کرد.
 
علی هواسی گفت: عدم استفاده از مصالح ، سستی نوع خاک،استفاده از بتن نامرغوب،مشکلات موجود در میان قاب ها در بناهای ساختمانی و عدم اجرای مهاربندی ها در سازه ها از جمله مشخصه های واحدهای تخریبی در شهر زلزله زده سرپل ذهاب است.
 
این گروه کارشناسی همچنین ،محموله کمک های اهدایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام به بازماندگان حادثه زلزله در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را تحویل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار