معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد ۱۱ باب چادر شامل چادرهای درمانگاهی، پشتیبان، خدمات بهداشتی و صحرایی در مسیر تردد زائران برپا شد.
کد خبر: ۵۲۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 18 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛امید افسرده اظهار داشت: با توجه به اینکه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در ۲۰ روز انجام  گرفت، بنابراین تعداد ۱۲ کانکس سیار و ثابت شامل کانکس‌های فرماندهی، پشتیبانی و سرویس بهداشتی در مناطق مورد نظر استقرار یافته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین برای استقرار نیروهای دست‌اندرکار خدمت رسان در شهرستان مهران، تعداد یک باب هتل و رستوران و شش باب ساختمان در راستای رفاه پرسنل در اوقات غیر شیفت اجاره شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:  با توجه به نیاز به مکانی برای استقرار نیروهای بهداشتی درمانی و ارائه خدمات به زائران، تعداد ۱۱ باب چادر شامل چادرهای درمانگاهی، پشتیبان، خدمات بهداشتی و صحرایی در مسیر تردد زائران برپا شده و در آنان با استقرار امکانات مربوطه خدمات دهی می شود.

وی تصریح کرد: برای تردد پرسنل و همچنین حمل و نقل تجهیزات و امکانات تعداد ۲۰ خودرو شامل خودروهای مینی بوس، سواری شخصی، خودرو حمل غذا و پیکاپ مورد استفاده قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار