فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از اعزام و حضور مامورین انتظامی این شهرستان برای ایجاد نظم و امنیت در سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 18 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر مکی اظهار داشت: تعداد چهار تیم گشتی انتظامی شهرستان دهلران جهت خدمات رسانی و نظم و امنیت به شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به گسیل شدن نیروها و خودروهای امدادی به منطقه کرمانشاه نیازمند ایجاد انضباط اجتماعی و تامین امنیت در این منطقه هستیم. اعزام مامورین در جهت خدمات رسانی، نظم و امنیت تا بتوانیم در این راه قدمی برای عزیزان زلزله زده برداشته باشیم.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: تعدادی از خانواده های انتظامی شهرستان هدایایی را تهیه کرده که در بین مردم آسیب دیده توزیع شود.

مکی اضافه کرد:  یک تیم تخصصی متعلق به تشخیص هویت، آگاهی و همچنین یک تیم مددکار و مشاوره و سایر بخش های انتظامی در این مناطق حضور یافتند تا کارهای تخصصی را در این منطقه انجام دهند.

رئیس پلیس دهلران در پایان گفتد: زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان کشته و مصدوم داشته است. این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار