فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از توقیف خودرو پژو پارس به همراه راننده که در شب گذشته با یک دستگاه موتورسیکلت در دوراهی زرنه تصادف و منجر به فوت راکب جوان موتورسیکلت شده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 21 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در طی تماس تلفنی  شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت نرسیده به دوراهی زرنه جنب پمپ بنزین و رها شدن جسد راکب موتورسیکلت، بلافاصله  اکیپی متشکل از کارکنان انتظامی و آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.  
 
وی افزود: برابر گزارش مامورین اعزامی مبنی بر صحت تصادف و وجود جسد در کنار پل به همراه موتورسیکلت و وجود سپر عقب یک دستگاه خودرو پژو پارس در محل موضوع برای شناسایی خودرو تصادفی و راننده آن در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: با توجه به گذشت چندین ساعت از فوت راکب موتورسیکلت و اهمیت موضوع، پس از چند ساعت پیگیری و رصد و اقدام اطلاعاتی خودروی پژو پارس سفید بدون  سپر عقب با راننده مربوطه شناسایی و دستگیر و ضمن تایید تصادف خود در محل مورد نظر، موضوع تحت پیگیری انتظامی و قضایی   می باشد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار