رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با رایزنی های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان ایلام و فدراسیون فوتبال بزودی چمن نامناسب ورزشگاه تختی ایلام به چمن مصنوعی تبدیل می شود.
کد خبر: ۵۲۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 23 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی تاج اظهار کرد: تاسیسات زیر بنایی ایلام به لحاظ کمی و کیفی و نسبت به جمعیت این استان در وضعیت مناسبی قرار دارد اما در تلاشیم این زیرساخت ها تکمیل شوند.
 
وی افزود: با تصویب بودجه 27 دهم درصد به استان های کمتر برخوردار از جمله ایلام و جذب 120 میلیارد ریال اعتبار به این استان شرایط بهتری برای طرح های زیر بنایی و ورزش در استان ایلام پیش بینی می شود.
 
تاج به وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام اشاره کرد و گفت: این مجموعه که در حوزه شرکت تجهیز و نوسازی قرار دارد برای بهره برداری و استفاده بهینه باید به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده شود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به زمین فوتبال چوار تاکید کرد: برای حفظ نام و یاد شهدای زمین فوتبال چوار باید با یک حرکت مثبت این واقعه به عنوان یک نماد نه تنها در کشور بلکه در جهان معرفی شود.
 
وی حضور فوتبالیست های استان ایلام را در تیم های ملی فوتبال به نسبت جمعیت خوب عنوان کرد و گفت: در بخش فوتبال بانوان ایلام شاهد حضور پرتلاش تیم پالایش گاز در لیگ برتر و حضور دروازه بان آن در تیم ملی و همچنین حضور 2 فوتبالیست زیر 14 سال در تیم ملی هستیم که نشان از استعداد بانوان ایلامی در عرصه های ورزشی دارد.
 
تاج تاکید کرد: برای داشتن یک تیم ملی خوب و مطرح باید ورزش پایه را تقویت کرد و با توجه ویژه به رده های سنی نونهالان و نوجوانان بطور قطع تیم هلی ملی بزرگسالان با کیفیت قابل قبولی خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه استان ایلام پتانسیل مناسبی برای راه اندازی فوتبال ساحلی دارد، افزود: با توجه به استعداد و قدرت بدنی ورزشکاران ایلام، جای فوتبال ساحلی به عنوان یک ورزش قدرتی در این استان خالی است و در تلاشیم که فوتبال ساحلی نیز به ایلام راه پیدا کند.
 
وی با اشاره به کم هزینه بودن فوتبال ساحلی گفت: اگر شرایط برای برگزاری این ورزش در 2 بخش آقایان و بانوان در استان فراهم شود، ورزشکاران با قدرت بدنی موجود در ایلام بطور قطع موفق خواهند شد.
 
استان ایلام در رشته ورزشی فوتبال دارای 2 نماینده (تربیت) در لیگ دسته دوم آقایان و (پالایش گاز بانوان) در لیگ برتر فوتبال بانوان است.
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار