کد خبر: ۵۲۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 23 November 2017
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: اقتدار بسیج را نه تنها در دفاع مقدس شاهد بودیم بلکه امروز شاهد استعدادهای مردمی بسیج در جبهه‌های مختلف هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد مارانی در مراسم افتتاح 500 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بهترین سرمایه برای هر کشور و جامعه‌ای نیروی انسانی است و مردم بهترین سرمایه برای هر جامعه هستند و تدبیر امام خمینی (ره) برای شکل گیری یک نهاد مقدس به نام بسیج یک امر بسیار با عظمت بود.

وی افزود: بعد از گذشت سی و چند سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی به عظمت کلام امام خمینی (ره) پی می‌بریم که در سال 58 فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی صادر کردند و برای خیلی‌ها سوال بود که چرا با وجود نیروهای مسلح یک توان دیگری با عنوان توان مردمی به نام بسیج اضافه کرد.

سردار مارانی ادامه داد: اقتدار بسیج را نه تنها در دفاع مقدس شاهد بودیم بلکه امروز شاهد استعدادهای مردمی بسیج در جبهه‌های مختلف هستیم، امروز بسیجیان در کنار همه نیروهای مسلح در کشورهای مختلفی چون عراق، سوریه، یمن و غیره حضور دارند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق بیان کرد: بسیج امروز نه تنها در عرصه رزم و نبرد با متجاوزین و تکفیری‌ها بلکه در عرصه‌های مختلف باعث عزت و سربلندی اسلام و مسلمین است و امروز هم در عرصه امنیت و هم در عرصه دفاع و هم در عرصه سازندگی اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی امروز در کشور یکی از موضوعات مهمی است که رهبر معظم تاکید فراوانی بر این بحث دارند و بسیجیان نیز در این عرصه پیشگام هستند.

سردار مارانی گفت: آمادگی داریم در بحث اشتغال، ساخت و ساز مدارس و غیره با ادارات مختلف همکاری کنیم.

در پایان این همایش از طلایه‌داران و فعالان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و فعالان گروه‌های جهادی استان سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار