مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت:برابر توافقات صورت گرفته و به منظور رفاه حال روستائیان عزیز، مدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت به افرادی که منازل مسکونی شان در زلزله اخیر استان ایلام دچار خسارت شده است، توسط دهیاری ها جمع آوری و به صورت یکجا "برابر با اصل" می شوند و هیچ نیازی به مراجعه این عزیزان به دفترخانه ها نیست.
کد خبر: ۵۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 28 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شهبازی درخصوص ای خبر اظهار کرد :برابر توافقات صورت گرفته و به منظور رفاه حال روستائیان عزیز، مدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت به افرادی که منازل مسکونی شان در زلزله اخیر استان ایلام دچار خسارت شده است، توسط دهیاری ها جمع آوری و به صورت یکجا "برابر با اصل" میشوند و هیچ نیازی به مراجعه این عزیزان به دفترخانه ها نیست.
 
طبق تفاهمات صورت گرفته مابین فرمانداران و دفترخانه ها، در تمام شهرستان های استان (بجز شهر ایلام) برای "کپی برابر اصل" کردن مدارک مورد نیاز در دفترخانه ها تنها 5 هزار تومان از شهروندان اخذ میشود.
 
از شهروندان ساکن "شهرایلام" که در این زلزله دچار خسارت شده اند، تقاضا داریم به دفترخانه ها مراجعه نکنند چرا که هنوز با دفترخانه های شهر ایلام تفاهمی برای انجام این کار صورت نگرفته و متاسفانه شنیده میشود که دفترخانه های شهر ایلام برای کپی برابر اصل کردن مدارک شهروندان 30 هزارتومان وجه اخذ میکنند؛ لذا از شهروندان ایلامی تقاضا داریم به بنیاد مسکن مراجعه کنند./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار