معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر در راستای توسعه و بسط فرهنگ کتاب‌خوانی خبر داد .
کد خبر: ۵۳۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 03 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت انتشارات فرهنگ جامع ایلام برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه کتاب‌های ارائه ‌شده در این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود، افزود: این نمایشگاه به ‌منظور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین آحاد جامعه به ‌ویژه نسل جوان برگزار می‌شود که نقش مهمی در راستای دسترسی آسان به کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی دارد .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان آذرماه سال جاری پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود، اضافه کرد: بیش از 3 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تاریخی، رمان، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، معماری، ورزشی، آشپزی، کامپیوتر، زبان و دانشگاهی در این نمایشگاه ارائه می‌شود .

خودآموز با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه بیش از 20 هزار جلد کتاب پدر دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: زمان بازدید از 8 تا 30 آذرماه سال جاری است و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند برای بازدید می‌توانند از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 22 شب به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی مراجعه کنند .

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در طول روز پذیرای علاقه‌مندان و هنرآموزان انجمن‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین علاقه‌مندان به سینماست، تلاش شده که بستر لازم برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در این راستان نیز فراهم شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار