مدیرکل صدا و سیما مرکز ایلام گفت :چهاردهمین دوره ی مسابقات قرآن عترت صدا و سیمای مرکز ایلام درمرحله ی استانی در بخش های حفظ وقرائت قرآن کریم ،مفاهیم ومعارف اهل بیت ،پژوهش و تحقیقات قرآنی ،خوشنویسی وکتابت قرآن کریم ، مسابقات ویژه کودکان ونوجوانان و فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای با محوریت موضوعات قرآنی برگزارشد.
کد خبر: ۵۳۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 03 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ در این دوره از مسابقات ۱۱۵ نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته صدا و سیمای مرکز  و خانواده های ایشان شرکت  داشتند.
 
مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در مراسم افتتاحیه این مراسم با اشاره به ضرورت تمسک به قرآن و آموزه های آن گفت: بسیاری از کارکنان رسانه ی استانی وخانواده هایشان با قرآن وتعالیم معنوی آن مانوس بوده ودستورات این کتاب الهی را سر لوحه زندگی خود قرار داده اند
 
شیروی افزود: چهاردهمین دوره ی مسابقات قرآن عترت صدا و سیمای مرکز ایلام درمرحله ی استانی در بخش های حفظ وقرائت قرآن کریم ،مفاهیم ومعارف اهل بیت ،پژوهش و تحقیقات قرآنی ،خوشنویسی  وکتابت قرآن کریم ، مسابقات ویژه کودکان ونوجوانان و فیلم کوتاه ۱۱۴ ثانیه ای با محوریت موضوعات قرآنی برگزارشد.  
 
بگفته ی مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام به منظور انگیزه بخشی و ایجاد خاطره ی بیادماندنی امروز از خردسالان شرکت کننده در این مسابقات با اهدا یک جلد کلام الله مجید،لوح و هدیه تجلیل شد.

شیروی گفت:نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که با حضور نفرات برتر مراکز استانها وتهران برگزار میشود راه خواهند یافت.
 
شایان ذکر است ، صداوسیمای مرکز ایلام در سال‌های ۹۴و۹۵ باکسب تندیس مسابقات وعناوين برتر در رشته های مختلف و شرکت بیش از ۱۸۰نفر ، حضور درخشانی در اين رقابت ها داشته است./م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار