مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان ایلام:
مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: یگان ویژه،مظهر اقتدار ناجاوجامعه اسلامي است و اين اقتدار در مواجهه با قانون شكنان بسيار قاطع و در برابر مردم، مقتدر همراه با عطوفت و مهرباني است.
کد خبر: ۵۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 03 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر بهروز حیدرزاده دردیدار با سرهنگ محمد علیزمانی فرمانده یگان ویژه ایلام با بيان اينكه بالابردن احساس امنيت در جامعه بسيار مهمتر از وجود امنيت است،ابرازداشت: اساس همه فعاليت پليس در جامعه بايد بر مبناي احساس آرامش و امنيت در جامعه باشد و مردم بايد مشاهده كنند كه چشمان بيدار و دستان توانمندي در جامعه است كه شبانه روز براي امينت و آرامش آنان تلاش مي كنند.

 وی امنیت و مشارکت را نتیجه اعتماد اقشار مختلف مردم اجتماع به پلیس عنوان کرد و افزود:اعتقاد داریم اقتدار پلیس در اعتماد به مردم نهفته است و هر قدر این اعتماد بیشتر باشد اقتدار پلیس نیز تقویت می شود.

 مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان ایلام ايمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولايت فقيه، تلاش در جهت ارائه خدمات بي منت به مردم را از جمله ويژگي هاي پليس جامعه اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: یگان ویژه،مظهر اقتدار ناجاوجامعه اسلامي است و اين اقتدار در مواجهه با قانون شكنان بسيار قاطع و در برابر مردم، مقتدر همراه با عطوفت و مهرباني است وحضور پررنگ و با نشاط یگان ویژه درماموریت های استان، اطمينان خاطر و آرامش روحي و رواني مردم را بدنبال دارد.

 دکتر حیدرزاده تأمين امنيت در عرصه هاي مختلف را يكي از مهمترين ويژگي هاي انقلاب اسلامي ايران برشمرد و تصریح کرد: بايد تلاش شود اين امنيت كشور همچنان در مسير رشد خود جريان داشته باشدو برقراري امنيت پايدار در مرز ها حاصل تلاش مضاعف نیروهای مسلح است.

 درادامه این دیدارسرهنگ محمدعلیزمانی با اشاره به نقش بي بديل مردم در انجام به موقع و صحيح ماموريت هاي یگان ویژه، گفت: افزايش ارتباط مردم با یگان ویژه نشان دهنده اعتماد مردم به اين نيروي خدوم است وهدف اصلي ما مردم داري و مردم محوري است.

 در پایان این دیدار فرمانده یگان ویژه استان ایلام با اهدای لوحی ازتعامل وهمکاری خوب مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان ایلام بایگان ویژه تقدیربعمل آورد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار